حاشیه‌های دیدار راه‌آهن تهران- پاس همدان

–مسؤولان ورزشگاه راه‌آهن سکوهای پشت نیمکت پاس را مملو از تماشاگران خودی کرده بودند که با اعتراض و پی‌گیرهای پورحیدری و رمضانی آن قسمت از سکوها خالی شد.

–تلاش‌های پورحیدری و رمضانی برای قراردادن هواداران پاس در آن قسمت از زمین بی‌نتیجه ماند.

–در هنگام تمرین پیش از بازی کادر فنی پاس متوجه شدند که اصغر طالب نسب از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و به همین سبب بود که در ترکیب قرار گرفت.

–یکی از خبرنگاران تهرانی با دیدن کاظم اولیایی به سمت او رفت و از دست فروش برای او آب میوه تهیه کرد، اینجا بود که فهمیدیم که چرا ما خبرنگاران همدانی هنوز حرفه‌ای نشده‌ایم.

–تماشاگران همدانی علیه محسن میرابی شعارهایی سرمی‌دادند.

–خوش و بش هاملت میختاریان با غلامی، چترآبگون، شیرزاد و عمران زاده

–مهرداد عزیز محمدی، سید کاظم اولیایی، مهدی دادرس و محمد حسن انصاری فرد از میهمانان ویژه این بازی بودند.

–تیم به علت کمبود بازیکن در این مسابقه با 17 بازیکن حاضر شد.

–یدا... اکبری نیز به همراه جلیل الماسی از لیدرهای فصل گذشته پاس به حضور در جایگاه ورزشگاه اکباتان از این مسابقه از نزدیک دیدن کرد.

–از دقیقه 15 بازی مهدی تاج با حضور در جایگاه ویژه به جمع حاضران در ورزشگاه پیوست.

–از دقیقه 17 بازی افشین قطبی به همراه دستیار هلندی خود به جایگاه ورزشگاه وارد شد.

–برخورد خوب و مناسب مسؤولان برگزاری، نیروهای حفاظتی و نیروهای انتظامی با خبرنگاران و علی الخصوص خبرنگاران همدانی در نوع خود جالب و قابل تقدیر بود.  

–در دقیقه 29 در حالی که بازی به خاطر مصدومیت غلامی قطع شده بود حسین آشنا با مراجعه به مهدی تاتار خواست که یکی از مدافعان تیم را تعویض کند که تاتار بلافاصله محسن میرابی را از روی نیمکت بلند کرد و از او خواست که خود را گرم کند.

–پس از دریافت گل توسط پاس، هواداران همدانی را سکوت مطلق در برگرفت گویی که بازی به پایان رسیده و دیگر خبری از تشویق‌های آنان نبود!

–در دقایق پایانی نیمه اول رضا چلنگر مترجم فصل گذشته بگوویچ که به اتهام دوپینگ از حضور در میادین ورزشی محروم است در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

–در شروع نیمه دوم سوشا مکانی براساس رسم دیرینه دروازه‌بان‌ها با لباس دیگری وارد میدان شد.

–بعداز گذشت 10 دقیقه از نیمه دوم مجدداً تماشاگران همدان تشویق‌های یکپارچه و منسجم خود را آغاز کردند که تأثیر زیادی در حرکات تیمی پاسی‌ها داشت.

 

در دقیقه 59 بازی مصطفی چترآبگون از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد، به همین علت تیم پاس دقایقی را 10 نفره بازی کرد.

–دقایقی پیش از پایان بازی افشین قطبی ورزشگاه را ترک کرد.

–از مهرداد کریمیان و مجید غلام نژاد در پایان بازی تست دوپینگ گرفته شد.

–مدیرعامل پاس همدان در پایان بازی به شدت ناراحت و عصبانی بود، در حالی که جایگاه تخلیه شده بود او تا 15 دقیقه پس از پایان بازی همچنان در آن محل حضور داشت.   

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1388/02/25 ساعت 23:21 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد