پورحیدری : می توانیم خود را به جمع هشت تیم بالای جدول برسانیم

مدیر فنی و سرپرست تیم پاس همدان گفت : منتظر سازمان لیگ هستیم تا برنامه های جام حذفی را اعلام کند .

منصور پورحیدری افزود : در شرایطی که بتوانیم با برنامه ریزی صحیح کادر فنی و تلاش بی وقفه بازیکنان امتیاز های کامل دو بازی باقی مانده را از آن خود کنیم ، می توانیم در پایان فصل هشتم خود را به جمع هشت تیم بالای جدول برسانیم .

وی در خصوص دیدار روز گذشته این تیم برابر صبای قم گفت : روز گذشته بازی سنگین و دشواری انجام دادیم . هرچند لغزندگی زمین از کیفیت بازی کاست اما دو تیم تلاش زیادی کردند .

وی ادامه داد : صبای قم مهره های خوبی داشت و برای بدست آوردن جایگاه سومی جدول که راهی برای صعود به بازیهای جام باشگاههای آسیا می باشد ، تلاش می کرد اما ما برای بهبود جایگاه خود در جدول این تیم را در همدان متوقف کردیم و یک امتیاز از این بازی بدست آوردیم .

پورحیدری اضافه کرد : هرچند هدف ما کسب سه امتیاز کامل بازی بود اما با شرایط جوی نامناسبی که روز گذشته در همدان حکمفرما بود ، تساوی هم قابل قبول بود .

وی در خصوص عدم حضور 90 دقیقه ای محمد غلامی در زمین بازی عنوان کرد : این عدم حضور بدلیل ضعف بازیکن خوبی چون غلامی نبود بلکه این تصمیم کادر فنی بود که او انرژی خود را در نیمه دوم برای تیم ما بکار بگیرد .

مدیر فنی و سرپرست پاس همدان با اشاره به برنامه ریزی خاص پاسی ها برای رسیدن به جایگاه هشتم لیگ برتر و درخشش در جام حذفی افزود : از ابتدای لیگ نیز با توجه به تغییرات زیادی که در تیم ما بوجود آمده بود پیش بینی کرده بودیم تا در پایان لیگ هشتم جزء هشت تیم برتر لیگ باشیم که اگر سه امتیاز کامل دو بازی باقی مانده را بدست آوریم می توانیم به هدف خود نزدیک شویم .

در خصوص جام حذفی نیز برنامه هایی داریم اما برای تکمیل این برنامه ریزی منتظر سازمان لیگ هستیم تا برنامه بازیهای جام حذفی را هر چه زود تر اعلام نماید .

منصور پورحیدری در پایان خاطر نشان کرد : در صورتی پیروزی بر پیکان داماش را نیز در خانه شکست خواهیم داد تا با روحیه مضاعف بازیهای جام حذفی را ادامه دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد