مسئولان پاس همدان نشست خبری را تحریم کردند

مسئولان باشگاه پاس همدان در اعتراض به اقدامات هیئت فوتبال این استان، از حضور مربیان و بازیکنان خود در نشست خبری پایان مسابقه با صبای قم جلوگیری کردند.
در پایان دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و صبای قم و درحالی که خبرنگاران منتظر حضور وینکو بگوویچ سرمربی تیم پاس همدان در نشست خبری بودند، مسئولان باشگاه پاس همدان از حضور وی در این نشست جلوگیری کردند.

علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان ، در این مورد گفت: مسئولان باشگاه پاس همدان به علت عدم همکاری و انجام هماهنگی های لازم به خصوص در جهت اطلاع رسانی برای این دیدار از سوی هیئت فوتبال استان همدان، از حضور مسئولان و بازیکنان این تیم در نشست خبری جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: ما در اعتراض به اقدام مسئولان هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان همدان نشست خبری پایان این دیدار را تحریم کردیم و تا زمانیکه این مشکلات وجود دارد، هیچکدام از اعضای باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم هم حق مصاحبه با رسانه های گروهی استان را ندارند.
دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و صبای قم در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که عصر امروز در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد