اولیایی: بقای "بگوویچ" منوط به موفقیت در جام حذفی است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: انتقال پاس به تهران شایعه بوده و در نتیجه یکسری بحث‌های حاشیه‌ای داخل استان است که باید آنها را حل کنیم.

سیدکاظم اولیایی درباره بازی هفته سی‌و دوم تیم پاس در برابر صبای قم نیز تصریح کرد: این بازی برای تیم صبا از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که آنها درصدد کسب عنوان سومی لیگ و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده هستند. از طرفی این تیم در بازی اخیر خود در این رقابت‌ها دو بر صفر مقابل پاختاکور ازبکستان شکست خورده و شرایط روحی خوبی ندارد. امیدوارم این مساله آنها حل شده و وارد بازی با پاس نشود و برتری‌های فنی پیروز میدان را مشخص کند.

وی ادامه داد: تیم ما هم بسیار آماده است و در شرایط خوبی بسر می‌برد؛ ما برای کسب پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و بازیکنانم با عرق نسبت به استان خود و دفاع از فوتبال همدان و پاس از بیشترین ظرفیت‌شان در این مسابقه استفاده خواهند کرد. بدون شک رعایت بازی جوانمردانه یکی از اصول ما در مسابقات لیگ از جمله این بازی خواهد بود، گرچه برد و باخت در دیدارهای پایانی لیگ نفع یا ضرر چندانی برای پاس ندارد اما حضور درست و شایسته ما در این بازی‌ها، در سرنوشت تیم‌های دیگر موثر است.

مدیرعامل باشگاه پاس با تشریح مشکلات تیمش در لیگ هشتم، خاطرنشان کرد: جدا از جوان‌گرایی و بومی‌گرایی که در رقابت‌های امسال در تیم پاس داشتیم، چند بازیکن دیگر مانند اختیاروویچ، دقیقی و یوسفی که حضورشان در تیم ما قطعی شده بود با بوجود آمدن مشکلاتی، امسال برای ما بازی نکردند. به طور مثال پرونده شکایت ما از یوسفی که قراردادش با پاس به ثبت هم رسیده بود، همچنان در فدراسیون فوتبال باز است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه مربی بدنساز ما کمی دیر به جمع کادر فنی پیوست، ناهماهنگی‌هایی بین او و سرمربی تیم بوجود آمد و البته نوع تمرینات بدنسازی که بازیکنان ما سپری کردند، به گونه‌ای بود که نتوانست سلامتی آنها را حفظ کند و حتی باعث آسیب‌دیدگی جدی برخی بازیکنان ما از جمله چترآبگون و خورج شد.

اولیایی درباره احتمال همکاری تیمش با وینگوبگوویچ نیز تصریح کرد: هر گونه تصمیم‌گیری نهایی درباره بگوویچ و حتی دیگر اعضای کادر فنی را به پس از رقابت‌های لیگ برتر موکول کرده‌ایم، گرچه در لیگ برتر این فصل توفیقاتی نداشتیم اما همچنان در رقابت‌های جام حذفی نیز حضور داریم. بررسی‌های دقیقی در این زمینه انجام شده که در نهایت می‌توان به صورت شفاف گفت که بقای بگوویچ در تیم پاس منوط به موفقیت ما در جام حذفی است.

وی همچنین با رد کردن احتمال سپردن سرمربیگری تیمش به منصور پورحیدری، در این باره گفت: پورحیدری مدیرفنی تیم ماست که در همین مسوولیت کمک زیادی به ما می‌کند. البته صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در تیم ملی به عنوان سرپرست انجام شده که ممکن است برای این مسوولیت به آنجا برود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد