وینگو بگوویچ: باید در خانه از صبا امتیاز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شرایط تیمش را برای بازی برابر صبا قم بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وینگو بگوویچ گفت: هفته گذشته یک بازی خوب برابر مقاومت انجام دادیم و با 3 امتیازی که در آن بازی کسب کردیم روحیه تیم بسیار خوب است و بازیکنان در تمرینات نیز با نشاط و انگیزه بالایی حاضر می شوند.

وی افزود: صبا تیم قدرتمند و خوبی است و بازی‌های خوبی در لیگ انجام می دهد و برای گرفتن امتیاز در این بازی باید تلاش زیادی داشته باشیم تا در خانه از این تیم امتیاز بگیریم.

وی در خصوص حضور تیم صبا در لیگ قهرمانان آسیا و خستگی این تیم پس از دیدار با پاختاکور ازبکستان یادآور شد: صبا یک تیم حرفه‌یی است و از مربیان با تجربه ای برخوردار است، به نظر من حضور آنها در لیگ قهرمانان آمادگی تیمی آنها را بالاتر برده و آنها را در شرایط رقابت قرار می دهد و این عامل مثبتی برای آنها خواهد بود.

وی در خصوص تعطیلات یک ماهه لیگ و تاثیر آن در برنامه ها و روند تمرینات تیم پاس تصریح کرد: قبل از تعطیلات لیگ تیم ما در شرایط خوبی بود و به یک آمادگی خوب رسیده بود، قطعا این تعطیلات تیم را از شرایط بازی دور کرده و افتی محسوس را در تیم شاهد هستیم که باید تمرینات خود را با فشار بیشتری انجام داده و بتوانیم در بازی های باقیمانده امتیازهای دلخواه را بگیریم.

بگوویچ در خصوص تمدید قرارداد با تیم پاس پس از اتمام فصل جاری گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و همه چیز را به روزهای بعد از پایان لیگ موکول کرده‌ام و آن موقع تصمیم می گیرم.

وی انگیزه تیم پاس و مربیان تیم برای ادامه رقابت های جام حذفی را بالا دانست و افزود: منتظر این هستیم که از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم بالا می آید و باید با چه تیمی و در کجا به میدان برویم و آن موقع برنامه ریزی می کنیم ولی آنچه مسلم است تمام تلاش خود را می کنیم تا به فینال این رقابت ها برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد