اولیایی: اگر همدان ظرفیت نداشته باشد پاس را واگذار می کنیم

پروسه انتقال تیم‌‌های تهرانی به دیگر استان‌ها ابتدای فصل گذشته با انتقال پاس به همدان کلید خورد.  

موفقیت پاس در فصل گذشته و قرار گرفتن این تیم در رده پنجم آن هم در حالی که چند مهره‌ کلیدی سبزپوشان از جمع این تیم جدا شده بودند، باعث شد دورنمای روشنی برای پروژه تمرکززدایی تیم‌ها از تهران ترسیم شود و به تبع پاس چند تیم دیگر مثل پیکان و صبا راهی قزوین و قم شوند. 

از این پروسه به عنوان پروژه‌ای ملی یاد می‌شد و قرار بود استان‌هایی که پتانسیل لازم را دارند صاحب تیم در لیگ برتر شوند. اما حالا جریانی در حال وقوع است که اولیایی آن را شکست پروژه ملی می‌داند و می‌خواهد با انتقال پاس به استان دیگری از آن جلوگیری کند.
پاس برخلاف اولین سال حضورش در همدان، در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و سیر نزولی این تیم از یک طرف و عمل نکردن مسوولان استان همدان و در راس آنها استانداری از سوی دیگر باعث شده کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس قید باشگاهداری را بزند!
شایعه انتقال مجدد پاس این بار از همدان به یک استان دیگر در ابتدا باعث شکل‌گیری فرضیه‌ای می‌شود؛ حربه‌ای که اولیایی می‌خواهد با مطرح کردن آن مجددا نگاه‌ها را در استان به پاس معطوف کند.  

اما صحبت‌های مدیرعامل پاس تاییدی بر خبر انتقال پاس از همدان است:‌ «ما وارث یک تیم با سابقه و پرافتخار هستیم. قرار نیست باری به هر جهت باشگاهداری کنیم و یک سال بالا باشیم و فصل بعد پایین. اگر پاس این رویه را داشته باشد یعنی پروژه ملی انتقال تیم‌ها و موفقیت آن با شکست روبه‌رو شده و من از این مساله جلوگیری می‌کنم.»
وی در گفتگو با خبرنگار موج گفت: روز سه شنبه بعد از ظهر جلسه‌ای با کارشناسان خبره داشتم تا با ارزشیابی از طریق چند آیتم نتیجه‌گیری کنیم که استان همدان پتانسیل و شرایط لازم برای ماندگاری پاس را دارد یا خیر.  

نتیجه این جلسه را دوشنبه هفته آینده در مجمع عمومی باشگاه‌ها مطرح می‌کنم تا در نهایت تصمیم‌گیری لازم انجام شود. قطعا انتقال مجدد پاس به تهران منتفی است چون تا آنجایی که می‌دانم تهرانی‌ها خواهان این موضوع نیستند اما قطعا استان‌هایی هستند که منتظر به دست آوردن چنین فرصتی خواهند بود. واقعا اگر استان همدان ظرفیت نداشته باشد باید تدبیر بهتری اتخاذ کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ش 1388/01/24 ساعت 08:08

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد