هواداران منتظر عملی شدن وعده‌ها در سومین سال حضور

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه :

کشتی پاس به ساحل آرامش نشست

هواداران منتظر عملی شدن وعده‌ها در سومین سال حضور

علی ثقفی

هگمتانه – سرویس ورزش: سی و یک هفته از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شد و تیم پاس همدان پس از کش و قوس‌های فراوان موفق شد با کسب امتیازات لازم بقای خود در لیگ نهم را قطعی نماید.

آنچه از این یک فصل برای هواداران به یادمان ماند، فراز و نشیب‌های این تیم در طول مسابقات بود. نکته‌ای که کار را بر فوتبالدوستان همدانی سخت کرده و واقعاً نمی‌دانستند که تیمشان در این فصل به کجاهای جدول می‌اندیشد.

پس از گذشت نیم فصل اول که پاس نتوانست جایگاه مناسبی در پایان آن به دست بیاورد، مسؤولان باشگاه اعلام کردند که در این فصل قصد حضور در میانه‌های جدول را دارند و با بضاعت موجود نمی‌توانند کار چندانی انجام دهند.

در شروع نیم فصل دوم علی‌رغم قول های متوالی مدیر و کادر فنی مبنی بر اوج‌گیری نتایج تیم، بیشتر شاهد اوج‌گیری شکست‌های تیم بودیم!

اما پس از سپری شدن پنج شش هفته از نیم فصل دوم روند نتیجه‌گیری‌های سبزپوشان بهتر شد و بازی‌های کسل کننده این تیم، کمی دلچسب شد.

در نهایت در پایان سی و یک هفته که از لیگ هشتم پشت سر گذاشتیم، تیم پاس همدان توانست با کسب 38 امتیاز به ساحل آرامش دست پیدا کرده و از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کند.

آنچه این روزها ذهن هواداران فوتبال در همدان را به خود مشغول کرده، عملی شدن وعده‌های آقایان در سومین فصل حضور در لیگ برتر است. چیزی که در زمان عدم نتیجه‌گیری از آن سخن راندند و فرمودند: «ما در این فصل به دنبال بقا در لیگ هستیم و در برنامه سه ساله‌ای که تدوین کرده‌ایم، قصد داریم در سال سوم با نیروهای بومی تیم را برای قهرمانی ببندیم.»

امروز که از بازیکنان بومی چیز زیادی در تمرینات پاس نمی‌بینیم، مگر آنکه مسؤولان پاس قصد داشته باشند در سه، چهار ماه تعطیلی لیگ به سرعت در همدان بازیکن تربیت کرده، پرورش داده و به تیم تزریق کنند.

یعنی کاری که در این دو سال منجر به ورود دو بازیکن همدانی به تیم شد (که یکی هم معلوم نشد چه بر سرش آمد؟) می‌خواهند در عرض 3 ماه با ورود یک تیم همدانی به لیگ به انجام برسانند که قهرمان هم بشود!

از سوی دیگر این روزها مسائلی در رسانه‌ها منتشر شده که از یک خبرگزاری نه چندان مطرح عنوان شد و آن احتمال انتقال پاس به تهران است.

حتی در یکی از روزنامه‌های کشوری مصاحبه‌ای از پاس داران دیدیم که فرموده بودند اگر شرایط لازم مهیا نباشد تیم را به تهران واگذار می‌کنیم!

بیان این مطلب در این مقطع چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

افراد ساده‌لوح برخی از نقل قول‌ها مبنی بر اینکه اینها همه کار حاشیه‌سازان و دشمنان انتقال است را باور می‌کنند، اما آنچه بیشتر از مصاحبه چاپ شده در روزنامه فوق‌الاشاره بر می‌آمد این بود که برخی که به خاطر سوء عملکردشان مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند با این کارها و این صحبت‌ها می‌خواهند آب رفته را به جوب برگردانند.

آنچه مسلم است، حمایت همه جانبه‌ای که در اولین فصل حضور پاس در همدان دیده می‌شد در لیگ هشتم کمرنگ شده بود و مطرح شدن این مسائل کمک زیادی به بیشتر شدن حمایت‌ها از این تیم خواهد کرد که خدای ناکرده تیم شهرمان را از دست ندهیم!

به هر صورت و با هر تدبیر و با هر ترکیب ما امیدواریم که پاس فصل آینده تیم مقتدری را روانه مسابقات نموده و وعده‌های مطرح شده در خصوص بومی‌سازی و بستن تیم برای قهرمانی عملی شوند.

از دوستان پاس هم تقاضا داریم که از طرح مسائل واهی و پوچ با هر نیت و منطق ولو به نفع تیم پرهیز کرده و اذهان هواداران این تیم را مشوش ننمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1388/01/21 ساعت 21:36 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد