چترآبگون : شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داریم

مهاجم پاس همدان با اتحاد تیمی و تمرینات خوبی که داریم ، شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داریم .

مصطفی چترابگون که پس از مدت ها مصدومیت به میادین فوتبال بازگشته است و در دیدار تیم خود برابر مقاومت سپاسی 65 دقیقه برای تیم خود بازی کرد ، در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت : خوشبختانه بطور کامل از بند مصدومیت رها شده ام اما هنوز به شرایط ایده آلی که از خودم انتظار دارم نرسیده ام به همین دلیل در بازی گذشته 90 دقیقه کامل بازی نکردم .

وی ادامه داد : تمام تلاشم را می کنم که خیلی زود به شرایط آرمانی برسم و در بازیهای باقی مانده پاس همدان چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی برای تیمم مثمر ثمر باشم .

مصطفی چتر آبگون درخصوص وضعیت فعلی پاس همدان عنوان کرد : تیم ما در کورس قهرمانی نیست همچنین خطر سقوط را نیز احساس نمی کند پس ما باید در شرایط موجود برای بدست آوردن یک جایگاه منطقی و مناسب در جدول تلاش کنیم .

در جام حذفی نیز با وضعیت روحی و جسمانی مناسبی که در تیم حاکم است ، شانس زیادی  برای قهرمانی داریم بنابراین باید با تلاش هر چه تمام برنده بازی پرسپولیس – سپاهان را از پیش رو برداشته و به فینال و در نهایت قهرمانی برسیم .

وی در پایان یادآور شد : جام حذفی شرایط متفاوتی نسبت به بازیهای لیگ دارد در این بازیها هر بازی حکم فینال را دارد هواداران نباید در این فینال های حساس ما تنها بگذارند ، بلکه باید حمایت خود را بیش از پیش کنند .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1388/01/19 ساعت 14:32 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد