علوی : برکناری علی دایی یک تصمیم عجولانه بود

مدافع پاس همدان گفت : پیروزی بر تیم خوب و قوی مقاومت شهید سپاسی شخصیت تیمی ما را بالاتر برد در واقع ما با این برد به همه یادآوری کردیم که پاس تیم بزرگی است .

سید محمد علوی در خصوص دیدار تیم خود برابر مقاومت سپاسی گفت : با وجود این که بازی سنگین و دشواری بود اما خوشبختانه با هدایت خوب کادر فنی در خارج از زمین توانستیم وهمدلی و تلاش بازیکنان در داخل زمین توانستیم با یک گل مقاومت را در خانه خود شکست دهیم .

وی اضافه کرد : پیروزی بر مقاومتی که پرسپولیس و استقلال را شکست داده بود به همه خصوصاً مطبوعات شیرازی که مدام در پی تضعیف روحیه تیمی ما بودند ، یادآوری کرد که پاس تیم بزرگی است و در شرایط سخت بهترین نتیجه را از آن خود می کند .

سید محمد علوی در خصوص برنامه های پاس همدان برای بازیهای آینده این تیم عنوان کرد : کادر فنی و تمامی بازیکنان هم قسم شده ایم تا در سه بازی باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم تا در پایان لیگ هشتم ، تیم میانه جدول یعنی تیم نهم باشیم . در جام حذفی نیز جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم .  

مدافع پاس همدان که در سالهای گذشته یکی از بهترین مهره های تیم ملی بود در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت : تغییر سرمربی تیم ملی در این برهه زمانی عجولانه و به ضرر تیم ملی بود .

مسئولین امر با فرصت دادن به علی دایی می توانستند شرایط تیم ملی را بهبود بخشند چرا که آشنایی سرمربی جدید با بازیکنان نیاز به زمان دارد و تیم ملی زمانی برای انجام این امور ندارد . ایران باید زمان موجود را جهت آمادگی برای بازی حساس خود مقابل کره شمالی صرف کند .

وی ادامه داد : امید وارم مسئولین این مشکل را هر چه سریعتر با انتخاب بهترین گزینه حل کنند تا تیم ملی لطمه نبیند .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد