انتقال احتمالی پاس همدان به تهران !

پس از سه سال حضور تیم ریشه دار پاس تهران به استان همدان در مسابقات لیگ برتر فوتبال و همچنین برخی رشته ها دیگر مجددا بحث بازگشت این تیم به استان تهران مطرح شده است . 

پس از مطرح شدن این مساله با کاظم اولیایی مدیرعامل کنونی پاس همدان تماس گرفتیم تا صحت و سقم خبر را جویا شویم.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان اظهار داشت: من از این قضیه بی خبر هستم و این مساله به نظر مدیران ارشد و تصمیم گیرنده باشگاه پاس بستگی خواهد داشت.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته ما به تمامی تعهدات خود در قبال پاس عمل کرده ایم و توانستیم جایگاه تیم فوتبال را حفظ و حتی جلوتر از برنامه در سطح اول کشور فعالیت داشته باشیم که خوشبختانه موفقیت آمیز هم بوده است.  

سوای اینکه توانستیم جوانگرایی و بومی گرایی را در این باشگاه به وجود بیاوریم. با این همه همانطور که گفتم باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا تفکری که باعث شد پاس به همدان منتقل شود و در همدان هم با استقبال خوبی مواجه شد اکنون از این انتقال پشیمان است و یا صلاح را در کار دیگری دیده اند.
پاس از جمله باشگاههای ریشه دار و قدیمی در ورزش ایران است که زیر مجموعه نیروی انتظامی فعالیت می کند اما سه سال پیش و در یک تصمیم غیر منتظره زمینه انتقال تیم فوتبال این باشگاه از تهران به همدان فراهم شد و در حالی که اکنون پاس در همدان ریشه دوانده است مطرح شدن بحث بازگشت مجدد آن به تهران عجیب به نظر می رسد اگر چه هنوز واکنش رسمی از سوی مسئولین دیده نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد