غلام نژاد: کار کردن در کنار علی دایی برایم افتخار بود

هافبک تیم ملی کشورمان با اشاره برکناری علی دایی از سمت سرمربیگری تیم ملی گفت: کار کردن در کنار علی دایی برایم افتخار بود. 

مجید غلامنژاد خاطرنشان کرد: دایی در مدت زمانی که در تیم ملی بود زحمات بسیار زیادی کشید و او کسی بود که به من اجازه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داد و اطمینان کرد.

وی ادامه داد: کار کردن در کنار علی دایی برای من افتخار بزرگی بود که هیچ وقت این افتخار را فراموش نخواهم کرد و از این پس تلاش می کنم تا بتوانم بیش از پیش در خدمت تیم ملی باشم و برای کشورم موثر باشم.
وی افزود: در فوتبال همه چیز اتفاق می افتد و جایگزینی مربیان نیز امری طبیعی است اما اکنون مسئله ای که حائز اهمیت می باشد این است که ما باید به جام جهانی صعود کنیم و برای رسیدن به این هدف باید در تمام بازی های خود به پیروزی برسیم.
هافبک تیم ملی کشور به گفت: مقابل عربستان متحمل شدیم ولی این به معنی پایان کار برای ما محسوب نمی شود زیرا هنوز سه مسابقه دیگر باقی مانده و از این سه بازی باید 9 امتیاز بگیریم تا صعود کنیم.
غلامنژاد در پایان در خصوص بازی در مقابل سنگال عنوان کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود و این بازیکنان در این بازی توانستند مقداری از روحیه از دست رفته خود در مقابل عربستان را به دست آوردند هرچند که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد