پاس همدان در دقایق پایانی بر مقاومت غلبه کرد

دیدار تیم‌های فوتبال مقاومت شهید ساسی شیراز و پاس همدان در هفته سی و یکم مسابقات فوتبال برتر باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس با شکست میزبان همراه بود. 

در این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور 100 تماشاگر برگزار شد، تیم مقاومت سپاسی با یک گل نتیجه را به پاس همدان واگذار کرد .

نیمه اول این دیدار که در یک هوای بارانی برگزار شد، توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود و هر دو تیم بیشتر به فکر گل حفظ دروازه بودند به همین دلیل بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم تا اینکه این نیمه بدون اینکه دروازه‌ها باز شود پایان یافت .

در نیمه دوم نیز باز هم توپ در میانه میدان در حرکت بود ، تا اینکه مقداد قباخلو که در دقیقه 88 برای پاس به میدان آمده بود در دقیقه 90 از غفلت مدافعان مقاومت سود برد و با یک ضربه سر دقیق گل پیروزی بخش تیمش را درون دروازه میزبان جای داد. تا پیش از این گل تماشاگران شاهد یک بازی کسل کننده از سوی دو تیم بودند.

قضاوت این دیدار را جمشید دانش مهر به کمک رامین عرفانیان و سعید علی نژادیان به عهده داشتند و به محمد ایران پوریا از مقاومت سپاسی و امید خورج و سوشا مکانی از پاس همدان کارت زرد نشان داد.
با این برد مقاومت 43 امتیازی باقی ماند و پاس 38 امتیازی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد