اولیایی: حق با علی آبادی است

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان در مورد مسایل مدیریتی فوتبال کشورمان معتقد است که حل این مشکلات نیاز به گروه های قوی کارشناسی دارد. 

(حتما باید شما هم رئیس گروهش باشی !)

کاظم اولیایی افزود: من صحبت های علی آبادی را تأیید می کنم و با وی در مورد مشکلات موجود در فوتبال، مخصوصاً در بخش مدیریت هم عقیده هستم اما ریشه کن کردن این معضلات را در مسایل دیگری می بینم که جای بحث فراوان دارد. 

(ببخشید حواسمان نبود که شما چقدر مدیریتتون قویه !)

اولیایی ادامه می دهد: امروز مسایل کلان مدیریتی ورزش کشور را نمی توان با چند جلسه و اقداماتی از این دست حل و فصل کرد، بلکه می باید گروه های کارشناسی در زمینه مدیریت ورزشی تشکیل و با برنامه کاری منظم و دراز مدت به امور رسیدگی کنند تا در آینده بتوانیم شاهد حل این گونه مشکلات باشیم.

مدیر عامل پاس همدان اضافه کرد: فوتبال ما سال ها است که درگیر حل این گونه معضلات است اما تا امروز هنوز راه حل اساسی و درستی ارایه نشده است و با این شرایط موجود در فوتبال روز به روز کار سخت خواهد شد که این اصلاً به نفع جامعه ورزش کشور نیست.

وی در پایان در مورد پاس همدان هم خاطرنشان کرد: تیم ما هم به علت نوسانات زیاد در طول فصل نتوانست به جایگاهی که مطلوب ماست دست پیدا کند‌ اما قطعاً در ادامه هر چند که زمان کوتاهی در اختیار داریم، در تلاش هستیم تا با پیروزی در چند بازی اخیرمان بتوانیم زمان های از دست رفته را جبران کنیم تا جواب مردم خوب و فوتبال دوست همدان را بدهیم.

شایان ذکر است، این اظهارات اولیایی درپی انتقاد اخیر رئیس سازمان تربیت بدنی به نحوه مدیریت در فوتبال و مسایل حواشی آن است.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/12/20 ساعت 10:02

خوشم میاد که داری میسوزی. به کوری چشم دشمنان، پاس هم دیگه سقوط نمی کنه. قابل توجه اونایی که می گفتن از این شکستها تا آخر فصل باز هم خواهیم دید.

من هیچ وقت نگفتم که دوست دارم تیم سقوط کنه ، بلکه دلم می خواد کادر مدیریتی و خانوادگی تیم عوض بشه !
عجله نکنید ، این برد ها خیلی مستمر نیست !
تیم ته جدولی بی سرمربی رو بردن که هنر نیست !

[ بدون نام ] 1387/12/21 ساعت 16:55

استقلال قهرمان رو یه نیمه تو تهران لوله کردن چی؟؟ اونم هنر نیست ؟ همین که دلت میخاد کادر مدیریتی عوض بشه یعنی اینکه بهت پستی جایی مقامی چیزی ندادن به خاطر همین از هر بهانه ای برای کوبیدن اولیایی استفاده میکنی. به هر حال یه عمر فوتبال دسته 3 دیدی نمیهش ازت انتظار داشت حرفه ای و منطقی باشی. فکر میکنی بخور بخوره این وسط فقط تو جا موندی

رد شما رو گرفتم آقای پول دستی !
برای شما نو کیسه ها که بد نشده !
بارها گفتم که من از شکر خدا اینقدر دارم که مثل شما گدا گشنه ها محتاج . . . برداشتن برای بعضی آدمای بی ارزش نباشم !
بخورید ... نوش جان
ان شاء ا.. که یک روز سیر بشید !
گول بازی مقابل استقلال رو نخورید ، در آن زمان آبی ها دوران افول بعد از داربی را طی می کردند وگرنه پاس مالی نبود !
ما نفهمید بالاخره به نظر شما نحوه بازی تیم به مدیر عامل ربط داره یا نه !
پس چرا اون موقع که گند می زدند و ما گیر میدادیم به مدیرعامل جر می زدید ؟
هر چند این بازی که داری میگی هم باختند دیگه !

[ بدون نام ] 1387/12/24 ساعت 09:39

هر جوری میخای فکر کن آقای با ادب !!! من تا حالا اصلا با این اقای اولیایی شما حرف هم نزدم ! اگه این چیزارو میگم به خاطره اینه که تو این فوتبال پوستم کلفت شده. هم امثال شمارو میشناسم هم اون گدا گشنه هایی رو که میگی ! فکر کن نهایتش 10 -15 نفرم برای اولیایی دستمال بکشن تا به یه نون و نوایی برسن اما شما که مثلا خبرنگاری چرا باید به خاطر مسائل کاملا شخصی از این تریبونت استفاده کنه و مسائل رو با هم قاطی کنی. رسالت شما چیز دیگه ایه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد