اولیایی همراه هیئتی از اتحادیه فوتبال ایران راهی ایتالیا شد

مدیر عامل باشگاه ورزشی پاس همدان بعنوان یکی از اعضای اتحادیه فوتبال ایران به همراه هیئتی از اتحادیه جهت تبادل نظر در خصوص همکاری و تبادلات ورزشی ایران و ایتالیا راهی کشور ایتالیا شد .

هیئت عازم به ایتالیا در نظر دارند در این سفر در ارتباط با فوتبال بین دو کشور و تبادل مسائل فنی و مدیریتی فوتبال بحث و تبادل نظر نمایند

در این سفر مصطفی آجرلو رییس اتحادیه، دهکردی و رضائیان از باشگاه فولاد، روزبهانی از نیروی زمینی، صادق درودگر معاون اتحادیه، کشاورزیان از باشگاه سپاهان، برهانی‌نژاد از باشگاه مس، اسماعیل‌نژاد از باشگاه شموشک، تهرانی مدیر روابط عمومی اتحادیه، انصاری فرد از باشگاه راه آهن، فخار و اولیایی از باشگاه پاس همدان (فخار هم عاقبت به خیر شد !) ، احسانی، کاظمی و قاسمی همراه تعدادی خبرنگار حضور خواهند داشت. 

پس از پایان مأموریت این هیأت ورزشی، اولیایی راهی کشور بلژیک خواهد شد. مدیرعامل پاس در سفر بلژیک با یکی از آژانس‌های بازیکن این کشور در بروکسل ارتباط برقرار خواهد کرد و قرار است مقدمات همکاری پاس همدان و یک باشگاه بلژیکی در این سفر نهایی شود و دو باشگاه در خصوص تبادل بازیکن و ایجاد کلاس‌های مربیگری با هم تبادل نظر نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد