کاظم اولیایی:پس از مدت ها بدشانسی های ما تمام شد

مدیر عامل باشگاه پاس همدان پس از پیروزی پنج بر یک مقابل استقلال اهواز اعلام کرد در این بازی واقعاً خوب و تماشایی بازی کردیم و مستحق این پیروزی پرگل بودیم و پس از مدت ها بدشانسی های ما تمام شد. 

کاظم اولیایی گفت: در مقابل استقلال اهواز نمایش بسیار خوبی داشتیم و در هر دو نیمه از حریف برتر بودیم و حتی علاوه بر پنج گلی که به حریف زدیم شانس زدن گل های بیشتری را هم داشتیم به طوری که چند توپ ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

وی ادامه داد: چند هفته است که نتایج خوبی کسب می کنیم و در این بازی مثل مسابقه های قبلی شانس زیادی در اختیار داشتیم و در این بازی توانستیم از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم.

اولیایی افزود: از تیمم کاملاً راضی هستم و بر اساس برنامه ای که در اختیار مجمع باشگاه قرار داده ایم سه سال تیم را در لیگ برتر حفظ می کنیم و پس از سه سال تیم را قطعاً برای قهرمانی می بندیم. تیم ما جوان شده است و جوانان ما در مقابل حریفان تجربه اندوزی می کنند و قطعاً در آینده عصای دست ما خواهند بود.

وی درباره تعطیلی یک ماهه لیگ برتر اظهار داشت: این تعطیلی برای تیمی که روند صعودی را طی می کند قطعاً مفید نیست اما در واقع چون این تعطیلی به نفع فوتبال ملی و در راه صعود تیم ملی به جام جهانی است هیچ مخالفتی نداریم. زیرا به دنبال کمک به فدراسیون فوتبال و صعود تیم ملی به جام جهانی هستیم.

اولیایی درباره کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: کادر فنی پاس با حمایت مجمع تا پایان فصل همراه تیم خواهد بود، من از تمام آنها حمایت خواهم کرد ولی درباره فصل آینده قضاوت و پیش بینی بسیار زود است و در واقع ما در پایان فصل در این باره جلسه ای تشکیل خواهیم داد و تصمیم گیری لازم را همراه با کادر فنی اتخاذ خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد