علوی: پاس دوباره اوج می گیرد

مدافع تیم پاس همدان با اشاره به پیروزی پر گل این تیم مقابل استقلال اهواز گفت: مطمئن باشید پاس دوباره اوج خواهد گرفت. 

سید محمد علوی خاطر نشان کرد: در چند هفته اخیر پاس در بازی های خود بسیار عالی کار می کرد اما نمی توانست نتیجه لازم را کسب کند اما از این به بعد پاس دوباره اوج خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل استقلال اهواز بازیکنان پاس زدن در ضربات آخر دقت بیشتری انجام داند و توانستیم تیم حریف را با نتیجه پر گل شکست دهیم و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.
وی افزود: در چهار دیدار باقی مانده نیز اگر بتوانیم 12 امتیاز هفت امتیاز را از آن خود کنیم نتیجه لازم را کسب کرده و انتظارات مربیان را برآورده می سازیم از طرفی جز ده تیم برتر لیگ خواهیم بود.
مدافع تیم پاس همدان با اشاره به گلزنی خود در مقابل استقلال اهواز عنوان کرد: در این فصل این اولین گلی بود که به ثمر رساندم و از این بابت بسیار خوشحالم و در بازی های بعدی نیز سعی می کنم همین طور عمل کنم.
علوی درباره تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات به نظر من به تجدید قوای بازیکنان پاس بسیار کمک می کندو پاس بعد از این تعطیلات دوباره اوج خواهد گرفت.
وی در خصوص عملکرد استقلال اهواز ا ضافه کرد: این تیم یکی از ریشه دار ترین تیم های جنوب است که هوادارن زیادی دارد اما آنان از استرس شدیدی رنج می برند که امیدوارم هر چه زودتر به خود آیند تا به دسته پایین تر سقوط نکنند.
علوی در پایان در خصوص حضور کریمی در تیم ملی اظهار داشت: حضور کریمی در تیم ملی بسیار موثر است ضمن اینکه بحث تیم ملی بحث مشخصی نیست بلکه هر فردی که دعوت میشود باید بدون نگاه شخصی برای وطن خود جانش را فدا کند و در این مورد همه ما وظیفه داریم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به جام جهانی راه پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد