علوی : با قهرمانی جام حذفی ناکامی لیگ برتر را جبران می کنیم

مدافع پاس همدان گفت : در جام حذفی در همدان محکوم به برد هستیم .

سید محمد علوی گفت : تیم پر مهره و با انگیزه ما در بازیهای داخل خانه محکوم به برد است اگر در برابر فولاد  مساوی کردیم بدلیل 10 نفره شدن مابود در غیر اینصورت این تیم را نیز شکست می دادیم .

وی در خصوص دیدار تیم خود برابر استقلال اهواز گفت : نتیجه بازی حاکی از بازی هجومی و روان تیم ما در برابر استقلال اهواز دارد .

این پیروزی پر گل نتیجه خواسته ی بازیکنان ما برای کسب یک پیروزی دلنشین برای شاد کردن دل هواداران بود که خوشبختانه به هدف خود دست یافتیم .

وی ادامه داد : این پیروزی پر گل تأثیر بسزایی در بالا رفتن روحیه تیمی پاس همدان خواهد داشت. ما با این روحیه بالا براحتی پیام مشهد را از رقابت های جام حذفی حذف می کنیم .

سید محمد علوی در خصوص عملکرد تیم استقلال اهواز اظهار داشت : آنها بدلیل تجربه کم متحمل این شکست سنگین شدند . امیدوارم استقلال اهواز با هواداران متعصب و بی شماری که دارد ، در بازیهای باقی مانده لیگ عملکرد بهتری داشته و جزء تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک نباشد .

وی در پایان عنوان کرد : می خواهیم با قهرمانی در جام حذفی ناکامی های بدست آورده در لیگ هشتم را جبران کنیم . بازی مقابل پیام مشهد را در همدان انجام می دهیم ؛ ما در برابر هواداران خود محکوم به برد هستیم بنابراین با شکست پیام مشهد آماده رقابت با یکی از دو تیم پرسپولیس یا سپاهان در رقابت های یک چهارم جام حذفی می شویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد