خورشیدی : در جام ‌حذفی دنبال قهرمانی هستیم

مربی تیم فوتبال پاس همدان پس از پیروزی پرگل تیمش برابر استقلال اهواز گفت: از مردم همدان ممنونم و امیدوارم با این پیروزی دل هواداران پاس را شاد کرده باشیم.

مجتبی خورشیدی در نشست خبری پس از بازی پاس همدان و استقلال اهواز عملکرد بازیکنانش را بسیار راضی کننده خواند و افزود: در اوایل نیمه اول عمران زاده را به علت مصدومیت از دست دادیم اما با این حال توانستیم فشار زیادی بر روی دروازه تیم اهوازی وارد کرده و به گل زودهنگامی برسیم.

وی افزود: در نیمه‌ی دوم نقاط ضعف اهواز را شناسایی کرده و سعی کردیم از این نقاط نفوذ کنیم. تا تعداد گلهای خود را افزایش دهیم ضمن این که بیش از تعداد گلهایی که به ثمر رساندیم موقعیت گل داشتیم. که بر اثر بی‌دقتی مهاجمان یکی پس از دیگری از دست رفت.

وی تاکید کرد: برای ادامه‌ی بازی‌های فصل قبل سعی می‌کنیم در هفته‌ی آینده با تمرین بیشتر بر روی مهاجمان ضریب اشتباهات آنها را پایین آورده و بازی‌های بعدی را با برد پشت سر بگذاریم.

وی با اعلام این که تیم استقلال اهواز شناسنامه فوتبال خوزستان است، تصریح کرد: اگر استقلال اهواز در این جایگاه قرار دارد به دلیل مسائل حاشیه‌ای است و این تیم از کادر فنی و هواداران خوبی بهره می‌برد. من در اهواز سالها مربی‌گری کرده‌ام و امیدوارم این تیم بتواند در آینده نتایج بهتری کسب کرده و با حضور در لیگ برتر هواداران خود را خوشحال کند.

خورشیدی در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر تغییرات تاکتیکی تیم بعد از بازی با برق شیراز افزود: ما پس از بازی با برق شیراز با دو مهاجم بازی می‌کنیم. و از همان هنگام توانستیم روند صعودی طی کرده و روز به روز بهتر شویم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل تغییرات و بهبود شرایط پاس در هفته‌های گذشته این بود که به بازیکنان آزادی عمل بیشتری دادیم تا در زمین بتوانند داشته‌های خود را پیاده کرده و با استفاده از خلاقیت فردی در تیم مثمر ثمر باشند.

وی افزود: علت نتایج ضعیف پاس در نیم فصل نخست جوان‌گرایی و عدم هماهنگی بین بازیکنان بود که به علت زمان کم آماده سازی تیم در ابتدای فصل با این مشکل مواجه شدیم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی که تیم پاس در هفته‌های گذشته در تمرینات خود شرکت داده افزود: گرفتن بازیکن خارجی مراحل زیادی را طی می‌کند و در این سالها شاهد این بودیم که بازیکنان خارجی که در لیگ ایران حضور پیدا کرده‌اند، نتوانسته‌اند بهتر از بازیکنان داخلی باشند. به جز تعداد محدودی از آنها که توانسته است بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ در تغییر زمان بازی پاس همدان و استقلال اهواز افزود: من نمی‌دانم چطور ممکن است 24 ساعت قبل از بازی زمان بازی ما یک ساعت به جلو کشیده شود و این باعث شد هواداران تیم پاس نتوانند به موقع در ورزشگاه حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: دلیل فدراسیون برای این تصمیم‌گیری برای تیم پاس مشخص نیست و ما نمی‌دانیم چطور فدراسیون این تصمیم را برای تیم پاس گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد