مجتبی خورشیدی: پاس بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت

مربی تیم پاس همدان معتقد است بازیکنان این تیم امروز بهترین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را در برابر استقلال اهواز به نمایش گذاشتند.

مجتبی خورشیدی که به جای وینگو بگوویچ درنشست مطبوعاتی دیدار پاس همدان - استقلال اهواز شرکت کرده بود، افزود: خوشبختانه با بهره‌گیری از نقاط ضعف تیم استقلال اهواز این برد با ارزش را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مهاجمان این تیم ‪ ۲‬برابر گل‌های زده به استقلال اهواز فرصت گلزنی را ازدست داده‌اند افزود: تیم استقلال اهواز در جناحین دچار مشکل است و ما می‌توانستیم بیش از گل‌های زده به این تیم گل بزنیم که با بی‌دقتی بازیکنان پاس این فرصت‌ها به هدر رفت.

مربی تیم پاس همدان درخصوص فراز و نشیب‌های این تیم درفصل جاری نیز گفت: جوانگرایی تنها دلیل این امر در تیم است، بطوریکه اکنون میانگین سنی بازیکنان ما ‪ ۲۲/۵‬سال می‌باشد و از این نظر جوانترین تیم لیگ هستیم ، از اینرو نمی‌توان بیشتر از این از بازیکنان انتظار داشت.

خورشیدی افزود: درصدد هستیم با حفط روند کنونی تیم پاس در جدول نهایی رده بندی لیگ برتر سال جاری جایگاه مناسب تری کسب کنیم.

وی در ادامه از بستن این تیم از هم اکنون برای سال آینده خبر داد و افزود : برای این که درفصل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم، مذاکراتی را با چند بازیکن خارجی آغاز کرده‌ایم تا تیم از نظر مهره کم و کاستی نداشته باشد.  

مربی تیم پاس همچنین از نهایی شدن قرار داد حامد قاسمیان فر بازیکن تیم عقاب تهران به این تیم خبر داد و اعلام کرد این بازیکن بزودی تمرینات خود را با پاس همدان آغاز خواهد کرد.

پاس همدان درهفته سی ام لیگ برتر توانست تیم استقلال اهواز را بانتیجه ‪۵‬ بر ‪ ۱‬شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد