امید ابوالحسنی: خوشحالم با پیراهن پاس به تیم ملی رسیدم

هافبک پاس همدان گفت : فصل پیش به تیم ملی جوانان دعوت شدم، اما عدم رضایت مسؤولان باشگاهی‌ام باعث شد نتوانم تیم ملی جوانان را همراهی کنم.  

امید ابوالحسنی افزود : این در حالی است که در این فصل مسؤولان و کادر فنی پاس همدان از این دعوت استقبال زیادی کرده‌اند و مطمئنم که جهت حضور موفقیت آمیز من در تیم ملی امید کمک زیادی به من می کنند‌.

جوان آینده دار و با انگیزه این روز های پاس همدان توانسته با درخشش چشمگیر خود در رقابت های لیگ برتر نظر مربیان تیم ملی امید را به خود جلب کرده و در گروه اول دعوت شدگان به تیم ملی امید قرار گیرد‌. مصاحبه ای را با امید ابوالحسنی ترتیب داده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

 

* شما توانستید با بازی‌های درخشان خود در این فصل نظر سرمربی تیم ملی امید را به خود جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوید‌، لطفاً در این باره توضیح دهید؟

خوشحالم که توانستم با پیراهن تیم پاس همدان به تیم ملی امید دعوت شوم و اطمینان دارم که تیم ملی امید با وجود سرمربی جوان پسندی همچون غلامحسین پیروانی که با دیدی آینده نگر قدم در وادی مربیگری گذاشته مؤفق شده واین تیم قطعاً با حضور وی به بازی‌های المپیک راه پیدا می‌کند‌.

 

* با وجود اینکه آقای پیروانی در نظر دارد از 105 بازیکن سراسر ایران جهت حضور در تیم ملی امید تست بگیرد‌، چقدر اطمینان دارید بتوانید در لیست اصلی بازیکنان قرار بگیرید‌؟

مطمئن هستم اکثر بازیکنان تیم ملی امید از گروه  اول هستند چون 25 نفر از دعوت شده گان گروه اول از بازیکنان تیم ملی جوانان هستند که توانستند در مسابقات آسیایی قهرمان شوند و 10 نفر باقیمانده نیز از بازیکنان لیگ برتر می باشند که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته‌اند‌.

 

*فکر نمی کنید اگر در بازی‌های باقی مانده لیگ با تلاش مضاعف در تمرینات زمان بیشتری در بازی‌های لیگ برترحضور داشته باشید می توانید احتمال حضور خود را در تیم ملی ارتقا ببخشید‌؟

همین طور است البته من در تمرینات تلاش زیادی می‌کنم، ولی در شرایط فعلی به مربیان حق می دهم که از بازیکنان جوان و کم تجربه کم تر استفاده کنند‌. در حال حاضر پاس همدان در بحران کم امتیازی است و اولویت خروج تیم از این شرایط است‌.

 

*به یاد دارم در موقع حضور در تیم ذوب آهن به تیم ملی جوانان دعوت شدید‌.

بله، ولی متأسفانه با مخالفت سرمربی تیم ( جورجوویچ ) نتوانستم فرصت حضور در تیم ملی جوانان را پیدا کنم، ولی خوشبختانه امسال با وجود کادر فنی روشنفکری که تیم ما دارد مطمئنم که آنها جهت حضور موفقیت آمیزم در تیم ملی امید کمک زیادی به من می کنند‌.

 

* فکر می‌کنید مربیان تیم ملی امید شما را در چه پستی به کار بگیرند‌؟

صد در صد فوروارد نوک بازی خواهم کرد‌.

 

* حرف آخر‌

از شما تشکر می کنم و به مردم ایران قول می دهم اگر در لیست اصلی قرار بگیرم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی امید دریغ نمی کنم‌.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام 1387/12/12 ساعت 21:35 http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

سلام دوست من
واقعا عذر میخوام
باید بگم من بعلت اینکه درحال خدمت سربازی هستم و در کنار آن عصرها مشغول مشاوره هستم نمیتونم خیلی به وبلاگم سر بزنم و مطالب رو بخونم.واقعا از اینکه بهم لطف دارید ممنونم.
راستی عنوان وب سایت من ؛ علی دایی نگین ورزش آسیا؛ هست نه نگین فوتبال اسیا
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد