بگوویچ : استرس مانع برد ما در برابر فولاد شد

سرمربی پاس همدان گفت : دیگر نماینده خوزستانی را با شکست بدرقه می کنیم .  

وینگو بگوویچ افزود : فولاد فرصتی برای نتیجه گیری در برابر تیم ما نداشت و استرس حاکم بر تیم ما باعث شد فرصت های بی شمار گلزنی را که با برنامه ریزی ایجاد می کردیم ، براحتی از دست دهیم .

بگوویچ در خصوص کسب نتیجه تساوی در برابر فولاد خوزستان گفت : تیم ما 15 دقیقه اول بازی را بسیار عالی ظاهر شد، علاوه بر مالکیت توپ و میدان چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که متأسفانه با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد .

گرچه دقایقی از بازی را در سطح عالی نبودیم و تاحدودی افت کردیم اما خیلی زود دوباره مالک توپ و میدان شدیم اما در گلزنی توفیق نداشتیم .

وی ادامه داد : فولاد تحت تأثیر بازی خوب تیم ما قرار گرفته بود ونتوانست هیچ فرصتی برای نتیجه گیری برای خود ایجاد کند . استرس بالای بازیکنان ما باعث شد ما نتوانیم از شرایط خوبی که برای خود بوجود آورده بودیم استفاده کنیم و پیروزی را از آن خود کنیم .

بگوویچ ضمن تبریک به یاران خود جهت بازی زیبایشان افزود : در برابر دیگر نماینده خوزستانی از موقعیت ها استفاده کرده واستقلال اهواز را با شکست بدرقه می کنیم .

وی در خصوص این دیدار نیز گفت : با فرصت کمی که داریم نباید بازیکنان را از لحاظ جسمی خسته کنیم . طبق آنالیز هایی که از این تیم تهیه کرده ایم دو جلسه تمرینی مناسب طی فردا و پس فردا برای این بازی برگزار کرده و آماده مصاف با استقلال اهواز می شویم .

بگوویچ در پایان گفت : استقلال اهواز تیم خوبی است اما بازیهای خوب ما در دو ماه اخیر ثابت کرده که پاس یک تیم جوان و جنگنده است .اگر بدون استرس و با دقت بازی کنیم  قطعاً این تیم را شکست می دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد