خورشیدی: اخراج "غلامی"‌ شیرازه تیم را از هم پاشید

مربی تیم فوتبال پاس همدان‌ پس از تساوی برابر فولاد خوزستان گفت:‌ ما بازی تیم فولاد را آنالیز و بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم برنامه‌ریزی کرده بودیم.

مجتبی خورشیدی پس از حضور نیافتن وینگو بگوویچ در کنفرانس خبری پس از بازی افزود: در نیمه‌ی نخست خاطره شکست دور رفت مقابل فولاد در ذهن بازیکنان بود و استرس تیم را تا جایی بالا برد که نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه‌ی دوم مصدومیت وریا غفوری و تعویض اجباری او در خط دفاع برای ما مشکلاتی به وجود آورد و پس از آن اخراج محمد غلامی ‌باعث شد که شیرازه تیم از هم پاشیده شود،‌ تا نتوانیم به اهداف خود برسیم.

مربی تیم پاس همدان،‌ در خصوص تیم فولاد خوزستان افزود: آن‌ها از فرصت 10 نفره شدن ما استفاده کردند تا حداقل امتیاز را از همدان بگیرند و تیم خوزستانی از این نتیجه راضی بود.

خورشیدی یادآور شد: بازیکنان پاس انگیزه بالایی برای بازی داشتند و دلیل عصبانیت غلامی‌ و اخراج شدن او نیز به خاطر از دست دادن موقعیت‌هایی بود که در نیمه‌ی نخست نتوانست به گل تبدیل کند.

مربی تیم پاس همدان،‌ در خصوص تعویض‌های پاس در نیمه‌ی دوم تصریح کرد:‌ ما در جناح چپ طالب نسب را در نیمکت داریم و در جناح راست نیز محسن حمیدی می‌توانست به تیم کمک زیادی کند اما این دوبازیکن در شرایط ‌آرمانی نیستند و حمیدی در این هفته‌ها به علت آسیب دیدگی رباط نمی‌تواند تیم پاس را همراهی کند.

وی در خصوص بهبودی مصطفی چترآبگون گفت:‌ او نسبتا به شرایط بازی رسیده است و با کمک پزشکان تیم در هفته‌های آینده می‌تواند وارد زمین شود ولی حضور او تنها در دقایقی از بازی موثر است چرا که هنوز به سطح امادگی لازم نرسیده است.

خورشید در خصوص اعتراض خبرنگاران از بازی محمد علوی تصریح کرد: علوی بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است، هر بازیکنی فراز و نشیب‌هایی دارد. او پس از جدایی از پرسپولیس و بازگشت مجدد به تیم پاس روز به روز آماده تر می‌شود و ما می‌توانیم در هفته‌های آینده از تجربه‌ی او برای نتایج بهتر تیم پاس آماده کنیم.

خورشیدی در خصوص دیدار هفته آینده تیم پاس برابر استقلال اهواز افزود: من با ترکیب و نفرات تیم استقلال اهواز ‌آشنا هستم و ‌از آن جا که در هفته‌های پایانی لیگ حساسیت بالایی در جدول مسابقات وجود دارد ما تدابیری برای بازی روز چهارشنبه اندیشیده ایم تا حداکثر امتیاز را از این بازی خانگی به دست آوریم.

مربی تیم پاس همدان،‌ در پایان افزود: من از بازیکنان بسیار راضی هستم که در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن توانستند فشار حملات فولاد خوزستان را تحمل کرده و حتی در لحظاتی از بازی نیز موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه حریف خلق کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکی 1387/12/09 ساعت 21:06

آقای خورشیدی هم خسته نباشه !!!
آقای بگوویچ هم .....
آقای اولیائی هم ...
منصور خان هم ....
.
.
.
.
محمد غلامی هم ........... !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد