اولیایی : محرومیت بازیکن پاس عادلانه نیست

مدیرعامل باشگاه پاس همدان، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون را یک قاضی عادل خواند و گفت: اینکه در فوتبال 100 موضوع را نادیده بگیریم و فقط به یک موضوع بپردازیم و یا فقط به ظاهر توجه کنیم و عمق مشکلات را نبینیم اقدام درستی نیست.  

کاظم اولیایی ضمن بیان این مطلب در خصوص محرومیت حنیف عمران زاده، بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: حنیف عمران زاده به علت حرکتی که در بازی با ملوان بندرانزلی انجام داد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شده است. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس تمایل دارم علل و عواملی که باعث شده تا حنیف عمران زاده اختیار خود را از دست داده و بعد از گلزنی به ملوان شادی گل غیرمتعارفی داشته باشد بررسی و با آن برخورد شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مسابقات لیگ برتر وجود دارد، افزود: با تمام احترامی که برای مردم فوتبالدوست انزلی قائلم معتقدم نحوه برخورد با آنها و شرایط ورزشگاه انزلی به گونه ای است که به این خیل هوادار فوتبال ظلم می شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: شهری چون انزلی که دارای سابقه و قدمت در فوتبال کشور است، شهری که فوتبال در آن نهادینه شده، مرکز فوتبال استان گیلان و طی سالیان اخیر چهره های نامداری را به فوتبال ایران معرفی کرده است چرا نباید یک زمین فوتبال آبرومند داشته باشد؟ چرا شهر انزلی یک ورزشگاه مجهز به حداقل امکانات را ندارد؟ متاسفانه در این ورزشگاه تاسیسات بهداشتی هم به اندازه کافی نیست. این حرف ما نیست، مدیران دیگر باشگاه نیز از شرایط حاکم بر ورزشگاه تختی انزلی گله مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی انزلی پایین ترین استاندارد را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد، با طرح این موضوع که چرا طی 30 سال اخیر اقدامی در جهت تامین امکانات ورزشگاه اصلی شهر انزلی صورت نپذیرفته است، افزود: متاسفانه ما در فوتبال کشور به این مسائل بی توجه هستیم. اصول را کنار گذاشته ایم و به مسائل فرعی می پردازیم. به دنبال این نیستیم که چرا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه شرایط استاندارد ندارد اما اینکه یک بازیکن جوان چطور پس از گلزنی شادی می کند را بشدت پیگیری می کنیم.

اولیایی در ادامه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواست که به تخلف حنیف عمران زاده بصورت عادلانه و با توجه به شرایط مسابقه ملوان - پاس رسیدگی شود. وی با بیان این موضوع افزود: شریفی را قاضی عادلی می دانم اما از او می خواهم بصورت عادلانه و ریشه‌ای به مشکلات موجود در فوتبال کشور رسیدگی کند.

وی ادامه داد: سطحی گذری و تعلیق نتیجه‌ای در بر ندارد. زمانی بین کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال اختلاف نظر وجود داشت و آرا کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف رد می شد. به همین خاطر این کمیته برای حفظ آرا خود رای به تعلیق و محرومیت بازیکنان و مربیان تا اطلاع ثانوی می داد. امروز که چنین شرایطی بر فدراسیون حاکم نیست احکام تعلیقی چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با ناعادلانه خواندن محرومیت حنیف عمران زاده تا اطلاع ثانوی افزود: اینکه در فوتبال کشور 100 موضوع را نادیده بگیریم و فقط به یک موضوع بپردازیم و یا فقط به ظاهر توجه کنیم و عمق مشکلات را نبینیم اقدام درستی نیست و در آینده نتیجه ای به دنبال ندارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: من از کمیته انضباطی می خواهم در خصوص تخلفی که عمران زاده مرتکب شده است، با توجه به گزارش ناظر بازی اقدام به صدور رای کند. رایی که با این شرایط صادر شود حتی اگر به ضرر ما باشد آن را می پذیریم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد