بگوویچ : استقلال از پاس قوی‌تر نیست

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان امیدواری زیادی دارد تا بتواند در ورزشگاه آزادی استقلال تهران را متوقف کند. البته او باخت آبی‌پوشان به مقاومت سپاسی را طبیعی می‌داند و معتقد است که استقلال هم مثل تیم‌های بزرگی همچون رئال‌مادرید و آث‌میلان می‌تواند روز بد داشته باشد. 

"وینگو بگوویچ" با اشاره به جایگاه دو تیم در لیگ گذشته, استقلال را تیم بهتری از پاس نمی‌داند.

سرمربی پاس همدان در گفتگو با ما به سوالات مطرح شده پاسخ داد:
* حتما می دانید که بازی سختی مقابل استقلال دارید؟
- در لیگ برتر همه حریفان می توانند مشکلات زیادی را برای ما به وجود آوردند,درست همانطور که ما برابر هر حریفی برای گرفتن سه امتیاز به میدان می رویم.
* یعنی بازی با صدرنشین لیگ را با هدف پیروز شدن شروع می کنید؟
- صد در صد! مگر می شود با برای باختن یا مساوی کردن تیم خود را به زمین بفرستم؟ من بازیکنان خوبی در اختیار دارم و به همین دلیل می توانم کارهای بزرگی را انجام دهم.
* به نظر می رسد باخت استقلال به مقاومت سپاسی روحیه شما را بالا برده است.
- اصلا اینطور نیست. نباید با یک باخت استقلال را زیر سوال ببریم. در فوتبال دنیا همه تیم های بزرگ با باخت‌های این‌چنینی مواجه می شوند.
* با این شرایط نتیجه پایانی را چه پیش بینی می کنید؟
- دقیقه 90 نشان می دهد که نتیجه جدال تیم من با تیم امیر قلعه نویی با چه نتیجه ای تمام می شود. فقط این را می توانم بگویم که پاس با آمادگی کامل گام به این مسابقه می گذارد.
* قبول دارید که استقلال تیم قوی‌تری نسبت به پاس است؟
- اصلا! این درست که آنها صدرنشین و ما یازدهم جدول هستیم, اما یادتان نرود که ما در لیگ گذشته پنجم بودیم و آبی‌پوشان تا رتبه سیزدهم جدول سقوط کرده بودند و در نهایت هم نتوانستند جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنند.
* مثل اینکه قصد دارید برای استقلالی ها کری بخوانید!
- همه بگوویچ را می شناسند. من همیشه دوست دارم در زمین حرفهایم را بزنم و به همین دلیل از حرفهایی که معمولا قبل از هر بازی زده می شود,خوشم نمی آید.
* برای هفته بیست و هفتم محروم یا مصدوم دارید؟
- متاسفانه چند تا از بازیکنان خوبم را در اختیار ندارم و به همین دلیل نگران عملکرد مهره های جانشین هستم.
* به نظر می رسد پاس تا حدی به آمادگی لازم رسیده است.
- ما با شکست دادن سایپا که یکی از بهترین های نیم فصل دوم است, نشان دادیم که از بحران خارج شده ایم و در هفته های پایانی لیگ نتیجه های خوبی را به دست خواهیم آورد.
* چه رتبه ای برای پاس در پایان لیگ برتر پیش بینی می کنید؟
- امیدوارم بتوانیم در یکی از پله های دهم یا یازدهم بمانیم و از رتبه فعلی پایین تر نرویم.
* دهم شدن برای بگوویچ راضی کننده است؟
- به هر حال باید قبول کنم که تیم من نسبت به سال قبل افت کرده است و پاس نتوانست آنطور که باید در نتیجه گیری موفق عمل کند.ان‌شاالله در مسابقات بعدی بتوانم این ناکامی های را جبران کنم.
* همچنان به همکاری تان با پاس ادامه می دهید؟
- قرار نیست اتفاق دیگری بیفتد. مطمئن هستم که در آینده با پاس به افتخارات زیادی در فوتبال ایران می رسم
* پس دیگر نگران برکنار شدن نیستید؟
- واقعاً نمی دانم چرا هر کسی به من می رسد, از اخراجم سوال می کند. این در حالی است که آقای اولیایی و پورحیدری از همان اولین روز از من حمایت کردند و در حال حاضر هم پشت من ایستاده اند.
* اما خبر اولتیماتوم باشگاه پاس به شما شنیده شد.
- چند بار آن خبر را تکذیب کرده ام و دوباره اعلام می کنم که هیچ کس تا امروز درباره اخراج من حرفی نزده است.
* سطح کیفی لیگ هشتم حرفه ای را چطور دیدید؟
- فاصله تیم ها با یکدیگر کم شده و به همین دلیل جذابیت های لیگ بیشتر شده است و هیچ تیمی نمی تواند خود را از پیش برنده بداند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد