علوی: استقلال را مثل سال گذشته شکست می دهیم!

مدافع تیم پاس همدان گفت: استقلال را همچون سال گذشته شکست می دهیم. 

سید محمد علوی خاطر نشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بدون شک بازی با این تیم مشکلات خاص خودش را دارد اما پاس فصل گذشته نشان داد که توانایی شکست این تیم را در حضور هوادارانش دارد و ما این را یک بار دیگر نشان خواهیم داد.
وی با اشاره به بازی تیمش مقابل سایپا تصریح کرد: بازی بسیار خوبی را در مقابل سایپا انجام دادیم و این بار توانستیم به حق خود که پیروزی در این مسابقه بود دست یابیم.

وی افزود: البته تیم سایپا هم بازی خوبی در مقابل ما انجام داد و آنان نیز حملات گسترده ای را روی دروازه ما انجام دادند و حتی توانستند دو بار دروازه ما را باز کنند اما در کل پاس مستحق پیروزی در این بازی بود.
مدافع تیم پاس با اشاره به خطای هندی که موجب پنالتی برای سایپا شد عنوان کرد: پس از زدن گل به انگیزه بیشتری برای حمله کردن به سمت دروازه پاس پیدا کردند و ما با استفاده از نقطه ضعف آنان توانستیم بر آنان غلبه کنیم.
علوی در پایان در خصوص صحنه پنالتی که انجام شد ، گفت : من در مورد صحنه پنالتی هیچ صحبتی نمی کنم و همیشه به نظر داوران احترام می گذارم زیرا داور هم ممکن است اشتباهاتی در بازی داشته باشد اما من به رای داور در بازی با سایپا احترام می گذارم.
علوی در پایان اظهار داشت: اگر دو برد پیاپی دیگر را نیز کسب کنیم قطعا می توانیم از استرس و بحرانی که در تیم موجود است خارج شده و در رتبه های میانی جدول قرار گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد