اولیایی : استقلال را با ستارگانش در آزادی می بریم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با خاطره خوشی که از شکست استقلال در فصل گذشته داریم مطمئنم این بار هم آنها را با ستارگانشان می بریم. 

کاظم اولیایی روز شنبه در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگ و پر مهره ای است که با داشتن کادرفنی قوی و حمایت های مالی بی دلیل سازمان تربیت بدنی تا کنون نتایج خوبی گرفته ودر طرف مقابل تیم ما با شرایطی متفاوت تا اینجای فصل کار را ادامه داده است.
وی بیان کرد: در هر صورت بدون توجه به عملکرد استقلال فقط و فقط برای توقف آنها در ورزشگاه ازادی قدم بر می داریم تا بتوانیم تهران را کسب امتیاز ترک کنیم.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان درپاسخ به این سئوال که حضور وی و پور حیدری می تواند حساسیت بازی را بالا ببرد، گفت: من و پور حیدری در باشگاه های زیادی فعالیت کرده ایم و فکر نمی کنم در فوتبال حرفه ای امروزه این تقابل ها حساس باشد.
وی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی بگوویچ تا پایان فصل با پاس است ، افزود: مطمئن باشید که اگر هر نتیجه ای درمصاف با استقلال برای ما رقم بخورد بگوویچ تا آخر فصل محکم به کارش ادامه خواهد داد.
اولیایی عدم عملکرد موفق پاس را رویکرد به جوانگرایی دانست و اظهار داشت: فصل گذشته برای بقاء در لیگ از بازیکنانی استفاده کردیم که یکبار مصرف بودند ولیکن در این فصل با آینده نگری ای که انجام دادیم بیشتر از بازیکنان بومی سود بردیم.
وی با گلایه از حمایت های بی دلیل سازمان تربیت بدنی از تیم های پرسپولیس و استقلال گفت : به نظرم این همه حمایت های مالی سازمان و دولت از تیم های قرمز و آبی تهران یک ظلم آشکار به باشگاه های های خصوصی است.
مدیر عامل باشگاه پاس همدان افزود: دولت و مسئولان سازمان باید بپذیرند که فقط در مقابل پرسپولیس و استقلال مسئول نیستند بلکه در قبال تمامی تیم های وظایفی دارند.
وی اظهار داشت: معتقدم که بایستی بودجه های اختصاص یافته به ورزش فوتبال را سازمان به تمامی تیم ها به طور عادلانه تقسیم کند نه اینکه چون اسم ما خصوصی شده از این حمایت محروم باشیم و تمامی هزینه ها را صرف تیم های خود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد