بگوویچ: شکست استقلال در آزادی بسیار سخت است

سرمربی تیم پاس همدان در آستانه بازی تیمش در برابر استقلال گفت: بازی بسیار حساس و سختی را پیش رو داریم و برای غلبه بر استقلال در آزادی کار سختی خواهیم داشت. 

وینگو بگوویچ افزود: بعد از بردی که در مقابل سایپا کسب کردیم فرصت کمی برای ریکاوری بدن بازیکنان داشتیم ولی به هر حال در تمرینات نکات لازم برای بازی با استقلال به بازیکنان گوشزد شده است.

وی با اشاره به روند تیم پاس در ادامه مسابقات لیگ تصریح کرد: تیم ما در این فصل با مشکلات زیادی روبرو شد و بازیکنان کلیدی تیم به علت مصدومیت در چند هفته قادر به همراهی تیم نبودند که باعث شد که در اکثر بازها نتوانیم با تمام قوا در مسابقات ظاهر شویم.
بگوویچ ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در پایان فصل جایگاهی را بدست آوریم تا شرمنده هوادارانمان نشویم.
وی تصمیم برای ماندن در پاس برای فصل آینده را به پایان فصل موکول کرد و به ایسکانیوز گفت: در حال حاضر فقط به تیم پاس و موفقیت این تیم در ادامه فکر می کنم و در پایان فصل درباره ماندن در پاس تصمیم گیری می کنم.
بگوویچ با اشاره به تعطیلات لیگ برای بازی تیم ملی برابر عربستان خاطرنشان کرد: باشگاه ها باید برای موفقیت تیم ملی کمک کنند و من به عنوان سرمربی مشکلی با این تعطیلی نخواهم داشت زیرا تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد