بگوویچ : باید تلاش کنیم در برابر استقلال امتیاز کسب کنیم

سرمربی پاس همدان گفت : تجربه شکست استقلال در ورزشگاه آزادی را داریم و برای بازی با استقلال می بایست بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنیم تا بتوانند با روحیه بالا در برابر استقلال صدر نشین بازی کرده و از این بازی نیز امتیاز کسب کنند . 

وینگو بگوویچ در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر استقلال تهران عنوان کرد : گرچه بازی حساس و دشواری در پیش رو داریم اما باید تلاش کنیم تا از این بازی امتیاز کسب کنیم تا ضمن اثبات تیمی خود به هواداران روند رو به رشد خود را با کسب امتیاز ادامه دهیم .

وی در خصوص تدابیر خود برای این بازی گفت : فرصت کمی برای این بازی داریم و با توجه به آمادگی جسمانی خوب بازیکنان نباید آنها را از لحاظ جسمانی خسته کنیم . فقط باید روحیه تیمی را بالا ببریم تا بتوانیم به آسانی از سد این تیم عبور کنیم .

وینگو بگوویچ اضافه کرد : استقلال نیز برای جبران باخت سنگین بازی گذشته خود به مصاف ما می آید ، اما پاس همدان تجربه شکست این تیم را دارد و ما در سخت شرایط نیز می توانیم با تلاش و هماهنگی بازیکنان آنها را شکست دهیم .

سرمربی با تجربه پاس همدان در خصوص دیدار روز گذشته تیم خود برابر سایپای کرج که با برتری پاس همدان خاتمه یافت ، گفت : بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و توانستیم با تلاش بی وقفه بازیکنان تیم سایپا را که در روند کسب نتایج خوب بود ، شکست دهیم .

این پیروزی نتیجه تاکتیک های مناسب در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی و اجرای خوب این تاکتیک ها از سوی بازیکنان در میدان بود .

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
خوبید؟!
بردتون خیلی مبارکه!
اونم مقابل چه تیمی کسب کردید. سایپای مایلی کهن که بدجوری اوج گرفته بود. بنظرم کارتون عالی بود
انشاالله که استقلالو هم ببرید و دیگه کلا از خطر نجات پیدا کنید
بنظرم بردن استقلالی که به بحران سلام کرده اصلا دور از دسترس نیست. ینی راجه به امتیاز گرفتنتون مطمئنم و صمیمانه واستون آرزوی موفقیت دارم!
من هم آپیدم خوشحال میشم اگه فرصت کردین بهم سر بزنید
انشاالله همیشه شاد و سلامت باشین
به امید دیدار

باسلام
دوست عزیز وبلاگ شما با عنوان"اخبار پاس همدان" در قسمت لینکدان ثبت شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد