اولیایی: فقط از بازیکنان راضی بودیم!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان پس از باخت تیم برابر ملوان بندرانزلی گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص مسائل فنی این بازی صحبت کنم، باید اعلام کنم جای تاسف دارد که شهر پر استعداد انزلی از داشتن یک زمین مناسب محروم است.
کاظم اولیایی افزود:‌ ما که ادعای لیگ حرفه‌‏ای داریم و تیم ملوان بندرانزلی که با سابقه‌‏ نزدیک به 40 سال است در سطح اول فوتبال کشور بازی می‌‏کند این بزرگترین ظلم است که از داشتن یک زمین سالم محروم باشد. ما به نیروهای انزلی افتخار می‌‏کنیم اما اینکه به جای فوتبال در زمین این شهر به "گل‌‏بازی" بپردازیم و با همان لباس گل‌‏آلود سوار اتوبوس شویم و به همدان برگردیم در اوج تمدن و پیشرفت بسیار زشت است. به جای اینکه با تکنولوژی موجود از بهترین امکانات استفاده کنیم از بدترین امکانات هم بهره نمی‌‏بریم.

وی ادامه داد: پس از سال‌‏ها حضور ملوان بندرانزلی در لیگ برتر باعث شرمساری است در ورزشگاه تختی این شهر دوش برای پاک کردن گل‌‏های لباس و بدن وجود نداشت. من واقعاً نمی‌‏دانم مقصر کیست؟ حالا به این دلیل که بازی پخش سراسری کشور نداشت نباید امکانات لازم را در نظر گرفت؟ متاسفانه بدترین امکانات برای پر استعدادترین شهر کشور در نظر گرفته شده است. چند بازیکن کلیدی خود تیم ما اهل انزلی هستند.
مدیرعامل پاس همدان گفت: من از کادر فنی راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم ضمن اینکه ما از این کادر فنی حمایت خواهیم کرد چرا که فوتبال خوبی را بازی می‌‏کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد