کشتی طوفان زده پاس در مرداب انزلی

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ 24/11/87 به چاپ رسیده است :

نبرد همسایه‌ها در هفته بیست و ششم

کشتی طوفان زده پاس در مرداب انزلی

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از امروز در شهرهای مختلف کشور دنبال خواهد شد و طبق برنامه پاس در انزلی میهمان ملوانان این شهر است.

از نکات جالب این دیدار همسایگی دو تیم در جدول رده‌بندی تا پایان هفته بیست و پنجم است که این موضوع می‌تواند به حساسیت‌های این دیدار اضافه کند، چرا که برتری پاس در این دیدار حکم سقوط قوی سپید به رده چهاردهم را صادر خواهد کرد.


از دیگر مسائل جالب توجه در این دیدار رویارویی انزلی‌چی‌های سابق در مقابل تیم ملوان در ترکیب تیم پاس همدان می‌باشد. جواد شیرزاد، محمد غلامی و حنیف عمران‌زاده 3 بازیکن پاس هستند که سابقه بازی در ترکیب تیم ملوان در سال‌های نه چندان دور را دارا می‌باشند و برای این بازی انگیزه زیادی دارند.

بازی‌های چند هفته اخیر پاس نویدبخش بازگشت تیم به روزهای گذشته بود و امید آن می‌رود که سبزپوشان بتوانند در زمین باتلاقی انزلی که قطعاً با توجه به بارندگی‌های اخیر شرایط مطلوبی را در روز مسابقه نخواهد داشت، نتیجه لازم را کسب کرده و استارت خود به سمت رده‌های بالاتر جدول را آغاز نمایند.

تجربه بالای بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، جواد شیرزاد، محمد غلامی و اویس کردجهان که سابقه زیادی در زمینه بازی در زمین‌های باتلاقی دارند می‌تواند کمک بزرگی برای پاسی‌ها باشد و اگر وینگو به چنین افرادی بیشتر اعتماد کند بدون شک می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد.

ملوانان هم پس از اینکه تحت پوشش منطقه آزاد انزلی قرار گرفتند و از نظر مالی قدری تأمین شدند شرایط بهتری را پیدا کردند و آرام آرام از انتهای جدول جدا شدند. یاران محمد احمدزاده به طور حتم در دیدار مقابل پاس همدان در اندیشه هر سه امتیاز هستند و تنها مشکل این تیم درون دروازه است و با توجه به مصدومیت غلامعلی‌زاد تاکنون نتوانسته‌اند جایگزینی مناسب برای وی پیدا کنند.

علیرغم شرایط بد آب و هوایی و زمین مسابقه، به کسب نتیجه سبزپوشان در این دیدار خوشبین هستیم و امیدواریم که بگوویچ و یارانش بتوانند در این مسابقه به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند که اگر وینگو در این مسابقه نیز از روش دو مهاجمه استفاده کرده و تاکتیک اتخاذی در دیدارهای قبلی را دنبال کند، برد از آن پاس همدان خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر

بیا باهم لینک کنید بلاگ سیاسی خود را با بلاگ سیاسی من لینک کنید وآمار باز دید خود را افزایش دهید اگر میخواهید مرا به اسم بلخ ژورنالیزم لینک کنید بعد خبر بدهید تا شمارا هم لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد