اولیایی: تغییر تاریخ مسابقه با ملوان درست نبود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ تا آخر فصل سرمربی پاس است و ما آن موقع کارنامه عملکرد او را بررسی کرده و بهترین تصمیم را درباره‌اش می‌گیریم.

سیدکاظم اولیایی پیرامون بازی پنج‌شنبه (فردا) تیم فوتبال پاس همدان مقابل ملوان بندرانزلی گفت: خوشبختانه تیم‌ ما پیش از این مسابقه شرایط خوبی دارد و بازیکنان بدون مشکل خاصی تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند. تنها بحث برنامه‌ریزی این بازی است که از سازمان لیگ انتظار بیشتری داشتیم چرا که به جلو آوردن تاریخ مسابقه از جمعه به پنج‌شنبه چندان درست نیست و ظاهرا مسوولان در این تصور هستند که ظلم به سویه، عدل است.

وی افزود: اقتضای سازمان لیگ این است که برنامه‌ریزی مدون و خلاقی داشته باشد اما متاسفانه مسوولان فعلی تنها شیوه و برنامه‌های گذشته این سازمان را مرور می‌کنند که این یک ایراد ساختاری بزرگ است. انداختن بازی پاس و ملوان از جمعه به پنج‌شنبه یکی از بی‌تدابیری‌ها بود چرا که هواداران دو تیم می‌توانستند حضور بیشتری برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی داشته باشند و در فرصتی دو روزه به انزلی بروند.

وی درباره تیم ملوان نیز گفت: آنها هم تیم خوبی دارند و طی هفته‌های گذشته با برطرف شدن مشکلات مالی، شرایط بهتری هم پیدا کرده‌اند؛ امیدوارم وضعیت آب و هوا در شمال کشور اجازه برگزاری یک بازی را به هر دو تیم بدهد و زمین مسابقه هم شرایط نسبتا خوبی داشته باشد. ما بدون شک با توجه به وضعیتی که در جدول لیگ داریم برای کسب هر سه امتیاز به انزلی خواهیم رفت.

اولیایی درباره وضعیت کادر فنی تیم پاس با توجه به جایگاه‌ فعلی این تیم در لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی فعلی تا آخر لیگ امسال نداریم. ما با برنامه‌ از پیش تعیین شده مسابقات را شروع کردیم که "وینگو بگوویچ" می‌توانست در پیشبرد این برنامه کمک خوبی برای ما باشد. تیم ما امسال به شدت جوان‌گرایی کرد و پیشرفت خوبی هم در استفاده از بازیکنان بومی همدان داشت؛ بالاخره رسیدن به هر چیزی هزینه دارد و شاید هزینه تغییرات ساختاری در تیم پاس هم وضعیت کنونی‌اش در جدول باشد.

وی درباره انتظارات مردم و هواداران پاس همدان از این تیم گفت: ما مقام خوبی را در فصل گذشته لیگ برتر کسب کردیم که شاید این انتظارات را از تیم پاس بالا برده است؛ اما فکر می‌کنم مردم و هواداران خوب پاس همدان به خوبی می‌دانند و به این درک رسیده‌اند که جوانگرایی و بومی‌گرایی تیم‌شان این هزینه را داشت؛ البته ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا وضعیت بهتری تا پایان فصل در جدول پیدا کنیم.  

اولیایی تاکید کرد: ما برای فوتبال باشگاه پاس در استان همدان برنامه ویژه‌ای متشکل از برنامه‌های بلند، میان و کوتاه مدت است. در حال حاضر ما به خوبی طبق برنامه‌هایمان پیش‌رفتیم و البته در تلاش هستیم تا برنامه کوتاه مدت‌مان هم نتیجه‌بخش باشد. به هرحال پس از پایان فصل کارنامه بگوویچ را مرور می‌کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای بقا یا جدایی این مربی کروات بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پاس همچنین درباره اتفاق نادری که در بازی این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان افتاد و بازیکنان پاس مجبور شدند با کاور، در این بازی شرکت کنند، نیز گفت: در وهله باید بگویم در اینکه معاونان ورزشی، تدارکات و سرپرست تیم در بوجود آمدن آن مشکل مقصر اصلی بودند شکی نیست و ما این ایراد را می‌پذیریم و متاسفیم؛ اما همه می‌دانند که رنگ پیراهن اول تیم ذوب‌آهن سبز بوده است و وقتی ما میهمان بودیم باید پیراهن سفیدرنگ می‌پوشیدیم.

وی گفت: شرایط نامناسب جوی باعث شده بود تا ذوب‌آهن تصمیم به استفاده از پیراهن سفید بگیرد و ما پیراهن اول تیم‌مان را به همراه نداشتیم؛ فکر می‌کنم آقایان حاضر در اصفهان می‌توانستند با دیدن شرایط تیم ما پیراهن دیگری را پوشیده و رسم میهمان‌نوازی را بهتر به جا می‌آوردند. حتی ما در جریان این مسابقه شاهد قطع شدن آب و برق رختکن تیم هم بودیم که این باعث بوجود آمدن یک جنگ عصبی هم در تیم ما شد.

اولیایی تصریح کرد: دقیقا مشابه چنین اتفاقی در بازی رفت دو تیم و در همدان رخ داد و ما قصد پوشیدن پیراهن سفید داشتیم اما با دیدن شرایط پیراهن سبز را پوشیدم تا طبق همان آداب و رسومی که داریم میهمان‌نوازی را به جا آورده‌ باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد