بگوویچ : از وینگادا شناخت دارم ولی نظری ندارم

سرمربی پاس همدان گفت: از وینگادا شناخت دارم اما تا به حال در مورد هیچکدام از همکارانم اظهارنظر نکرده‌ام.
وینگو بگوویچ در مورد شرایط تیم پاس همدان در آستانه دیدار با ملوان انزلی اظهار داشت: تمرینات خوبی برای این مسابقه پشت سر گذاشته‌ایم و از هر لحاظ آماده دیدار با ملوان هستیم.
وی ادامه داد: انزلی زمین مناسبی برای این دیدار ندارد، زیرا بارندگی‌های اخیر کیفیت زمین چمن شهر انزلی را با افت مواجه کرده است و یکی از بزرگترین مشکلات ما در این مسابقه زمین چمن ناهموار انزلی خواهد بود. با این حال امیدوارم در روز بازی بارش باران را شاهد نباشیم تا بیش از این از کیفیت مسابقه کاسته نشود.

سرمربی پاس در مورد عملکرد تیم ملوان اظهار داشت: این تیم با توجه به نتایج خوبی که گرفته از روحیه خوبی برای دیدار با ما برخوردار است. آنها از مربی خوبی بهره می‌برند و قادر هستند دست به کارهای بزرگ بزنند.
وی ادامه داد: البته با توجه به آمادگی که نزد بازیکنان سراغ دارم فقط برای شکست ملوان به میدان می‌رویم و امیدوارم با کسب این سه امتیاز اوضاعمان را کمی در جدول رده‌بندی لیگ بهتر کنیم.
بگوویچ در پاسخ به این سؤال که در صورت شکست از ملوان چه اتفاقی می‌افتد؛ گفت: قرار نیست اتفاقی بیفتد. طی صحبت‌هایی که با مدیریت تیم داشته‌ام و اطمینانی که آنها به من دارند، از این موضوع مطلع هستم که در هر شرایطی تا آخر فصل در پاس همدان ماندگار خواهم بود.
سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد دیدار حساس دربی اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است. استقلال بازیکنان خوبی دارد و پرسپولیسی‌ها هم با انگیزه هستند. البته پرسپولیسی ها برای این دیدار چند محروم و مصدوم دارند که کارشان را دشوار می‌کند.
وی ادامه داد: در کل شرایط استقلال در این مسابقه با توجه به این که در صدر جدول اختلاف زیادی با رقبا دارد، بهتر از حریف خود می‌باشد.
بگوویچ در مورد سرمربی جدید پرسپولیس گفت: از او شناخت دارم اما چون در عمر مربیگریم تا به حال در مورد هیچ کدام از همکارانم صحبت نکرده‌ام، این بار هم راجع به وینگادا هیچ صحبتی نخواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد