شکل تیمی پاس بهتر از اوایل فصل شده است

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۱/۱۱/۸۷ به چاپ رسیده است : 

با گذشت زمان و ایجاد هماهنگی بیشتر 

شکل تیمی پاس بهتر از اوایل فصل شده است  

علی ثقفی 

هگمتانه-سرویس ورزش: بازی‌های ابتدای فصل تیم فوتبال پاس همدان چندان به دل نمی‌نشست و نه تنها پاس نتایج خوبی نمی‌گرفت، بلکه بازی زیبایی نیز ارائه نمی‌کرد، اما اکنون شرایط فرق کرده و بازی‌های پاس دلنشین‌تر از قبل شده است.

بیست و پنج هفته از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده که پاس همدان در مجموع نتایج کسب شده در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

بی‌شک این عنوان درخور نام و سابقه چندین و چند ساله پاس نبوده و این وضعیت در تاریخ باشگاه پاس به ندرت حادث شده است، اما توجه بیشتر به شرایط تیمی و مدیریتی باشگاه پاس همدان نشان از عملکرد متوسط سبزپوشان در لیگ هشتم دارد.

نتایج خوب حاصله در فصل گذشته لیگ برتر توقع هواداران و اهالی فوتبال در همدان از این تیم را بالا برد به گونه‌ای که همگان امید قرار گرفتن در صف 3 تیم ابتدای جدول و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در سر می‌پروراندند.

اما نتایج ضعیف پاس در شروع لیگ هشتم امیدها را به یأس تبدیل کرد و رفته رفته از شمار هواداران این تیم کاسته شد تا ورزشگاهی که زمانی دو برابر ظرفیتش تماشاگر در خود جای می‌داد، بیش از 500 هوادار در خود مشاهده ننماید.

افسوس که مسؤولان پاس قدری دیر متوجه ارزش بی‌مثال حضور هواداران در ورزشگاه شدند و پیش از بازی با مس کرمان و در پی حضور مدیرعامل سبزپوشان در برنامه زنده شبکه همدان که با درخواست اولیایی به همیاری رسانه‌ها و علی‌الخصوص صدا و سیما در ترغیب و تشویق هواداران به ورزشگاه همراه بود، از دیدار برابر مس قدری حضور تماشاگران پررنگ‌تر شد.

از سوی دیگر یکی از اصول اصلی موفقیت هر تیم ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و به وجود آمدن وفاق و وحدت تیمی می‌باشد که این مسأله قدری دیر در تیم پاس همدان شکل گرفت.

هر چقدر که سرمربی تیم توانمندتر و با دانش‌تر باشد هماهنگی فنی میان بازیکنان زودتر به وجود آمده و هر اندازه که مدیریت باشگاه قوی‌تر و غنی‌تر باشد وفاق بین بازیکنان بیشتر خواهد شد.

خوشبختانه هم‌اکنون روزنه‌های امید در دل هواداران و فوتبالدوستان برای کسب نتایج بهتر از تیم پاس روشن شده است که علت اصلی آن به وجود آمدن هماهنگی و ایجاد روحیه مشترک تیمی در بین بازیکنان پاس همدان است.

هر چند این اتفاق خیلی دیر به وقوع پیوست اما می‌تواند تضمینی برای ماندن پاس در لیگ برتر باشد و اگر روند حرکتی پاس به شکل فعلی ادامه پیدا کند چه بسا که این تیم در پایان فصل تا رده‌های هشتم و نهم جدول نیز بالا بیاید.

البته یادآوری این نکته ضروری است که بقای پاس در لیگ برتر امسال وظیفه فرد فرد دست‌اندرکاران و بازیکنان این باشگاه است و مطمئناً با این پتانسیل ماندن در لیگ دور از دسترس نیست.

بازی‌های ابتدای فصل تیم فوتبال پاس همدان چندان به دل نمی‌نشست و نه تنها پاس نتایج خوبی نمی‌گرفت بلکه بازی زیبایی نیز ارائه نمی‌کرد، اما اکنون شرایط فرق کرده و بازی‌های پاس دلنشین‌تر از قبل شده است.

امیدواریم که پاسی‌ها علاوه بر بازی زیبا بتوانند با کسب نتایج لازم بیشتر در ایجاد روحیه شادی در بین هواداران و فوتبالدوستان همدان قدم بردارند.

نظرات 1 + ارسال نظر

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد