لیدر های سابق پاس در خدمت تیم کشتی گراد

دو لیدر سابق پاس همدان که نقش بسزائی در تشویق های هواداران این تیم در ورزشگاه شهدای قدس همدان ایفا می کردند و با ایجاد جهنمی سخت برای حریفان موجبات موفقیت پاس در فصل گذشته را فراهم کردند ، به تیم گراد تهران پیوستند . 

جلیل الماسی و محمد سعیدی فر به سبب توانائی شان در هدایت تشویق هواداران و با توجه به آشنائی با امیر عفراتی مدیر همدانی تیم کشتی گراد تهران با عقد قراردادی به ارزش هشت میلیون ریال به عنوان لیدر به جمع این تیم اضافه شدند . 

بر همین اساس این دو عصر روز گذشته با وسیله ای که از سوی عفراتی تهیه شده بود همدان را به مقصد ساری ترک کردند . 

این مساله در شرایطی اتفاق می افتد که باشگاه پاس با بی توجهی به این دو لیدر مدتی است که با آنها قطع رابطه کرده و نتوانسته از پتانسیل موجود برای یکدستی و اتحاد تشویق های هوادارانش استفاده نماید .

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه اکسیر 1387/11/21 ساعت 02:09 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

مجتبی دی آبادی 1387/11/21 ساعت 22:39

علی آقا خوبی یا نه این هم یک مصاحبه خوب با حامد رسو لی داغ داغ است خواستی کارش کن .




به درد خط حمله پاس می خورم
حامد رسولی مهاجم پاسی ها در گفنگو با خبرنگار ما از آماده بودن خود برای بازی برای پاس خبرداد
حامد رسولی هافبک مهاجم اصفهانی تیم پاس در رابطه با سربازی خود گفت : من به عنوان بازیکن سرباز به صورت قرضی از سپاهان به پاس آمدم ولی به خاطر مشکلات دفترچه ی خدمتم نتوانستم قبل از بازی با پیام مشهد بازی کنتم اما به بازی با این تیم مشهدی رسیدم ولی دوباره بعد از بازی با پیام به عنوان سرباز فراری اجازه بازی کردن به من داده نشد و قبل از بازی با سپاهان توانستم مشکلم را حل کنم و با این حساب یک نیم فصل را از دست دادم .
بازیکن سابق سپاهان در رابطه با خود بیان داشت : بعد از گلی که به سپاهان زدم در دقیقه 37 تعویض شدم نمی دانم چرا در بازی ها دیگر در لیست هجده نفره هم جای نداشتم ولی الان بعد از گذشت مصدومیتم دوباره به سر فرم آمده ام و میتوانم مهره تاثیر گزاری برای تیمم باشم .
وی ادامه داد : من همیشه یک مهاجم محض بوده ام ولی نمی دانم چرا با این حساب باز هم در پاس به عنوان هافبک راست تمرین می کنم و این نکته را همیشه به وینگو گفته ام ولی همچنان در این پست استفاده می شوم .
وی بیان داشت در این دوران بی مهاجمی پاس می توانم به درد خط حمله پاس بخورم و خودم را به کادر فنی ثابت کنم و امیدوارم با روند روبه رشد خود و سعی و تلاش بتوانم راهی به ترکیب ثابت پیداه مپکنم .
هافبک مهاجم سبزپوشان الوند در مورد وضعیت تیم پاس اظهار داشت : تیم پاس یکی از تیم های پر مهره لیگ است و اگر کمی بدشانسیها کم شود می توانیم با همت بچه ها و تفکرات بگوویچ و منصور خان و مدیریت اولیایی تیم پاس از انتهای جدول جدا شود .
وی در پایان در مورد مربیان کروات در ایران تصریح کرد : من با مربیان کروات نظیر استانکو ، بوناچیچ و بگوویچ کار کرده ام این مربیان هر کدام با چیوه خود کار مکنند ولی در مجموع مربیان با هوشی هستند و تا به حال هم به فوتبال ما کمک های شایانی کرده اند .

ملکی 1387/11/22 ساعت 17:43

قابل توجه آقای اولیائی و همکارنش در باشگاه پاس !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد