بگوویچ:‌ کم تجربگی عامل باخت پاس همدان بود

سرمربی کروات پاس همدان گفت: به دلیل کمبود تجربه مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم. 

وینگوبگوویچ پس از شکست 2 بر یک پاس همدان مقابل ذوب‌آهن گفت: ما در این دیدار شایسته شکست نبودیم و بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند.
وی افزود: کم‌تجربگی بازیکنان ما عاملی شد که در این دیدار امتیازی به دست نیاوریم. ما روی یک سانتر گل اول را دریافت کردیم و اگر ادیشون در دقایق وقت‌های تلف شده می توانست دقت بیشتری داشته باشد یک امتیاز باارزش را در اصفهان برای ما به ارمغان آورد.

وی گفت: قبل از رویارویی با ذوب‌آهن می‌دانستیم این تیم شرایط خوبی دارد اما تاکیدمی‌کنم به دلیل اشتباهات و کم‌تجربگی مغلوب ذوب‌آهن شدیم.
وی در مورد اولتیماتوم مسئولان باشگاه پاس همدان مبنی بر کسب 10 امتیاز در 5 مسابقه عنوان کرد: این موضوع هرگز صحت ندارد و کسی در پاس همدان به من اولتیماتوم نداده بلکه رسانه‌ها این مساله را مطرح کردند. امیدوارم تا پایان فصل پاس همدان بتوانم جایگاه نهم تا دوازدهم را به خودم اختصاص دهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1387/11/17 ساعت 14:56 http://only-red.blogfa.com

سلام . آپ کردم . خوشحال میشم بیایی و وبمو ببینی . بازم میام و واست میشم . من بیشتر وقتها به وبت سر میزنم و خیلی از وبت خوشم میاد . فعلا

ممنون از لطف شما
شما هم وب خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد