وینگو بگوویچ: از مشکلات احتمالی پاس همدان خبری ندارم

سرمربی پاس همدان استقلال را قهرمان احتمالی این دوره از رقابت های لیگ برتر دانست.

وینگو بگوویچ گفت: «به نظر من استقلال به احتمال 90 درصد قهرمان امسال رقابت های لیگ برتر خواهد شد. آنها تیم بسیار خوبی دارند و اکنون با 5 امتیاز اختلاف نسبت به ذوب آهن در صدر قرار دارند. استقلال بازیکنان جوان بسیاری دارد و آنها در بازی های خانگی بسیار خوب ظاهر می شوند.»

بگوویچ پیرامون احتمال سقوط پاس به رقابت های دسته اول لیگ ایران گفت: «به همان اندازه که احتمال سقوط ما به دسته پایین تر وجود دارد، احتمال این هم وجود دارد که در پایان فصل بتوانیم جزو 10 تیم بالای جدول باشیم. ما 10 بازی دیگر پیش رو داریم و بر این باور هستم که می توانیم رتبه خود در جدول را بهبود بخشیم.»

وی در مورد دیدار بعدی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان و استفاده از بازیکنان جوان هم خاطرنشان کرد: «مصاف بسیار دشواری خواهد بود و ما باید تنها روی بازی خودمان تمرکز کنیم. من اعتقادی به سن و سال بازیکنان ندارم. تنها عملکرد بازیکن برای من مهم است؛ بسیاری مواقع یک بازیکن مسن بهتر از یک بازیکن جوان عمل می کند و برعکس.»

بگوویچ همچنین یادآور شد که از مشکلات احتمالی مالی باشگاه باخبر نیست و در صورت وجود چنین مشکلاتی، معتقد نیست که مسائل مالی روی عملکرد تیمش تاثیر گذار هستند.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما تیم ملی ایران به جام جهانی 2010 صعود خواهد کرد یا نه؟ گفت: «چرا که نه؟ ایران دو بازی مهم خانگی پیش رو دارد که می تواند نهایت استفاده را از این بازی ها ببرد. تیم ملی استعدادهای جوان بسیاری در اختیار دارد، اما نباید از رقبایی همچون کره جنوبی و امارات متحده عربی نیز غافل شد.»

بگوویچ با ارزیابی فوتبال ایران به صورت کلی گفت: «به نظر من فوتبال آسیا در مجموع پس از جام جهانی 2002 افت زیادی داشته است. وقتی این روزها از تلویزیون فوتبال کشورهایی همچون عربستان سعودی، ژاپن و یا کره را می بینم احساس می کنم فوتبال آسیا نسبت به پیش از رقابت‌های جام جهانی 2002 افت زیادی داشته، البته این تنها نظر من است.»

سرمربی پاس همدان در پایان پیرامون آینده خود در باشگاه پاس گفت: «من با پاس قرارداد 3 ساله دارم و هنوز هیچ چیز پیرامون آینده‌ام در این باشگاه مشخص نیست.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد