بانوان فوتسالیست همدان عازم مسابقات لیگ دسته یک می شوتد

بانوان فوتسالیست پاس همدان جهت شرکت در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال فردا عازم گرگان می شوند.

مدیراطلاع رسانی و عضو هیئت مدیره اموربانوان باشگاه پاس همدان با اعلام این خبر افزود : مسابقات فوتسال دسته یک کشور امسال با حضور ده تیم در دو گروه پنج تیمی A و B  به میزبانی گرگان برگزار می گردد . که پاس همدان در این رقابت ها در گروه A  و همگروه با تیم های صدرا سیستم قم ، سرخپوشان گرگان ، ذوب آهن اردبیل و حجاب قزوین قرار گرفته است .

وی در خصوص نحوه حضور تیم فوتسال بانوان پاس همدان در رقابت های لیگ برتر بانوان عنوان کرد : پس از واگذاری امتیاز تیم فوتسال بانوان بزرگسال تربیت بدنی به سبز پوشان  ، که این تیم در لیگ دسته یک حضور داشت ،  پاس همدان مربی و بازیکنان این تیم را طی مراحلی انتخاب و برای حضور در مسابقات آماده نمود .

فریبا حاتمی افزود : تیم فوتسال پاس همدان متشکل از ده بازیکن بومی و شش بازیکن غیر همدانی با آمادگی هر چه تمام و با هدف صعود به لیگ برتر فوتسال راهی این مسابقات می گردد .

وی اضافه کرد : لیلا مرادی سرمربی ، شهرزاد نصیری کمک مربی ، اعظم شمخانی سرپرست و اکرم عزیزی ناظرومدیر فنی ، اعضای کادر فنی تیم فوتسال پاس همدان می باشند .

حاتمی شروع رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان را از پانزدهم بهمن ماه اعلام کرده و برنامه این بازیها را به شرح ذیل اعلام نمود :

سه شنبه 15 /11 /87

پاس همدان – سرخپوشان گرگان

ذوب آهن اصفهان – حجاب قزوین

چهارشنبه 16/11/87

پاس همدان – ذوب آهن اصفهان

صدرا سیستم قم – سرخپوشان گرگان

پنج شنبه 17/11/87

پاس همدان – حجاب قزوین

صدرا سیستم قم – ذوب آهن اصفهان

جمعه 18/11/87

حجاب قزوین– صدرا سیستم قم

سرخپوشان گرگان – ذوب آهن اصفهان

شنبه 19/11/87

پاس همدان – صدرا سیستم قم

سرخپوشان گرگان – حجاب قزوین

مدیر اطلاع رسانی امور بانوان پاس همدان خاطر نشان کرد : در پایان این رقابت ها از هر گروه دو تیم به رقابت های ضربدری و رده بندی که یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 بهمن ماه در گرگان برگزار می شود صعود می کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد