بگوویچ: پاس با انقلابی درونی از بحران فاصله گرفت

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با تأکید بر جلوگیری از ایجاد تغییر در ترکیب این تیم گفت: تنها به واسطه تغییر رفتارهای تیمی و انقلاب درونی روند رو به رشدی را در تیم ایجاد کردیم.

وینگو بگوویچ افزود: در چند هفته گذشته تیم فوتبال پاس همدان در شرایطی گرفتار آمده بود که با وجود ارائه بازی‌های قابل قبول نمی توانست نتایج مناسبی کسب کند. شرایط ما بحرانی بود و روندی نزولی را طی می کردیم. شاید اگر در باشگاهی به غیر از پاس بودم و مدیری غیر از اولیایی داشتم عذر مرا تا به امروز خواسته بودند.

این مربی کروات با تأکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باشگاه پاس همدان به او اعتماد و اعتقاد دارند، افزود: پس از ناکامی‌های تیم پاس از سوی مسؤولان باشگاه به من به اندازه پنج بازی فرصت داده شد تا تیم را از شرایط بحرانی نجات دهم. خوشبختانه تا به امروز توانسته‌ام به وعده خود عمل کنم طوری که از سه بازی شش امتیاز به دست آورده‌ایم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم پاس همدان بتواند روند روبه رشد خود را تثبیت کرده و جایگاهی ایده‌ال در جدول رده‌بندی پیدا کند.

بگوویچ در پاسخ به این سؤال که چطور روند روبه رشد تیم فوتبال پاس همدان اصلاح شده و این تیم بحران زده در سه هفته اخیر دو پیروزی شیرین کسب کرده است، خاطرنشان کرد: من با بهره‌گیری از کمک‌های فکری مسؤولان باشگاه و دستیارانم و حمایت‌های آنها توانستم انقلابی درونی در تیم پاس ایجاد کنم.

بگوویچ ادامه داد: همانطور که مشاهده کرده‌اید، تغییری عمده در ترکیب تیم ایجاد نشده و بازیکن جدیدی جذب نکرده‌ایم. فقط سعی شده تا در رفتارهای تیمی تغییراتی عمده به وجود آوریم. همین روش تا به امروز جواب داده است و توانسته‌ایم بازی به بازی بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان برتری پرگل این تیم مقابل پیام مشهد را شروعی دوباره برای سبزپوشان همدانی خواند و گفت: شکست پیام در مشهد یک استارت برای ما بود. اما تداوم این حرکت روبه جلو نیازمند یک حرکت تکمیلی است و این حرکت تکمیلی می تواند برتری پاس در بازی مقابل مس کرمان باشد. ما اگر در بازی فردا مس کرمان را شکست دهیم، پیروزی‌های‌مان در دیدار مقابل برق شیراز و پیام مشهد تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به دیدارهای آینده تیم فوتبال پاس همدان مقابل ذوب آهن و ملوان بندرانزلی گفت: پس از بازی برابر مس کرمان دو بازی سخت خارج از خانه مقابل ذوب آهن و ملوان خواهیم داشت. تیم‌هایی که در خانه سخت امتیاز از دست می دهند. با این شرایط در بازی خانگی مقابل مس کرمان با استراتژی برد وارد زمین خواهیم شد و شیوه‌ای هجومی در پیش خواهیم گرفت.

این مربی کروات در ادامه از غیبت وریا غفوری در بازی تیمش مقابل مس کرمان یاد کرد و گفت: این انتظار را از خود و تیم پاس همدان دارم که بازی مقابل مس کرمان را با برتری پشت سر بگذاریم. این درست است که تیم مس در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی دارد و تیمی پرمهره است اما در مصاف با این تیم بدون نگاه به جدول رده‌بندی بازی می کنیم و امیدوار به کسب پیروزی خواهیم بود. در لیگ برتر ایران شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است و عجیب نیست که پاس بتواند تیم بالای جدولی مس را شکست دهد.

وی تأکید کرد: جایگاه پاس در انتهای جدول نیست و می توانیم و باید در میانه بالای جدول جای بگیریم. برای رسیدن به این هدف برنامه ویژه‌ای داریم که تحقق آن از هفته‌های گذشته آغاز شده است.

بگوویچ در خاتمه تصریح کرد: می دانم نتایج ضعیف تیم در هفته‌های اخیر بر حضور و استقبال تماشاگران تیم پاس در ورزشگاه تاثیر منفی گذاشته است. با این وجود شک ندارم تماشاگران واقعی تیم پاس که ما را در مشهد، یاسوج و شیراز تنها نگذاشتند فردا در بازی مقابل مس نیز همراه ما خواهند بود. شخصاً از هواداران تیم پاس می خواهم که در بازی امروز کنار تیم باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد