اولیایی: مشکلات فوتبال ایران را به کفاشیان گفتم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: در جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال مشکلات را به کفاشیان گفتم. 

کاظم اولیایی در مورد جلسه روز گذشته که در فدراسیون فوتبال تشکیل شد؛ اظهار داشت: موضوع اصلی بحث در مورد ساماندهی و توانمندسازی امور باشگاه‌ها بود. این جلسه به مدت 2 ساعت با حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شامل تاج، فتح‌الله‌زاده و شفق و 2 نفر از مدیران کمیته‌ها و به همراه دبیر فدراسیون برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نظرات مختلفی ارائه شد. من هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها و نماینده هیات رئیسه سازمان لیگ در حد توان خودم مشکلات فوتبال را مطرح کردم.
اولیایی عنوان کرد: قرار شد این جلسات ادامه پیدا کند و طرحی تهیه شود و آن طرح را به مدیران باشگاه ارائه دهیم. پس از اینکه نظر مدیران باشگاه گرفته شد این طرح به تصویب هیات رئیسه رسیده و پس از تصویب برای اجرا به باشگاه‌ها ابلاغ می‌شود که این ابلاغیه لازم‌الاجرا خواهد بود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکی 1387/11/04 ساعت 11:33

چی میگی ؟؟!!؟؟!!
مشکلات فوتبال کجا رو ؟؟!؟؟!!
بهتره ترمزتو بکشی آقای اولیائی ؟؟!!؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد