اشتباه سازمان لیگ برتر پاس را از وجود یک بازیکن محروم کرد

تیم فوتبال پاس همدان با اشتباه سازمان لیگ در اعلام اسامی محرومان این تیم از وجود یک بازیکن خود در بازی مقابل راه آهن شهرری محروم شد. 

پیش از برگزاری دیدار تیم های فوتبال راه آهن شهرری - پاس همدان از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان محروم دو تیم اعلام می شود که در جمع بازیکنان تیم پاس نام امید ابوالحسنی به چشم می خورد. 

به دنبال اعلام رسمی سازمان لیگ، مربیان تیم فوتبال پاس همدان از وجود این بازیکن خود در بازی مقابل راه آهن بهره نبردند اما پس از برگزاری این مسابقه اعلام شده بازیکن نامبرده سه اخطاره نبوده و می توانسته برای سبزپوشان همدانی به میدان برود.

با این شرایط ابوالحسنی بی جهت از همراهی تیمش در یک بازی محروم شده است و پس از دریافت یک کارت زرد در دیدارهای آتی باید محرومیت قانونی خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پاس همدان روز جمعه هفته جاری در حالی به دیدار پیام مشهد می رود که نمی تواند از وجود پنج بازیکن خود به علت محرومیت و مصدومیت استفاده کند. در جمع بازیکنان پاس مهرداد کریمیان، منصور احمدزاده و حامد عصار آسیب دیده هستند و ابوالفضل حاجی زاده و مجید غلام نژاد نیز سه اخطاره و محرومند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد