کاظم اولیایی: تعهد پنج هفته‌ای بگوویچ پا برجا است

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ بر کنار نشده است اما، تعهد پنج هفته‌یی او پا بر جا است.

کاظم اولیایی درباره اظهارات بگوویچ مبنی بر بی اطلاعی از فرصت پنج هفته‌یی برای کسب 10 امتیاز اظهار کرد: نمی‌خواهیم زیاد وارد این صحبت‌ها شویم در هر صورت پاس دربازی مقابل راه آهن عملکرد خوبی داشت اما، واقعیت این است که بگوویچ به باشگاه متعهد است تا از پنج بازی 10 امتیاز کسب کند در هر صورت با وجود بازی خوب تیم پاس باید اشتباهات داوری در این بازی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: داور دو اشتباه محرز انجام داد اول آنکه در زمان ضربه‌ی ایستگاهی راه آهن به بازیکنان اعلام کرد بازی با سوت او آغاز می‌شود اما، بازیکنان راه‌آهن بدون سوت رحیمی مقدم بازی را آغاز کردند و بر روی غافل گیری بازیکنان ما به گل رسیدند همچنین داور به جای اعلام خطای مسلم پنالتی بر روی مجید غلام نژاد به او کارت زرد نشان داد و او را محروم کرد. ما به این اشتباهات فوق‌العاده حساسیت داریم و با ارسال نامه و فیلم این اشتباهات به کمیته داوران و کمیته انضباطی با جدید موضوع را پیگیری می کنیم تا تکلیف روشن شود.

کاظم اولیایی درباره‌ی نشست سازمان لیگ برتر فوتبال نیز گفت: به عنوان یکی از 74 عضو مجمع فدارسیون فوتبال و یک مدیر باشگاه صحبت‌هایی داشتم درباره‌ی اینکه در آمد زایی باشگاه ها باید از طریق راه های اصولی شناخته ‌شده‌تری صورت گیرد تا باشگاه هایی که در حال فعالیت هستند به موقع از درآمدهای فوتبال برخوردار شوند و بتوانند تعهداتی که ایجاد می شود را انجام دهند.

وی افزود: درباره‌ی شایعاتی که به طور مدام درباره‌ی بدهکاری باشگاه ها مطرح شده و آبروی آنها را به خطر می اندازد نیز از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می خواهم تا هرچه سریعتر در یک برنامه‌ی جامع تکلیف بدهکار یا بستانکار بودن باشگاه‌ها را مشخص کنند تا این شایعات پایان یابد و نتایج آن نیز پیگیری شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد