مهدی تارتار : تیم راه آهن در شرایط آرمانی به سر می برد

در آستانه برگزاری هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشورمان تیم پاس همدان جمعه 27 دی به مصاف راه آهن شهرری در زمین چمن اکباتان می رود .

مهدی تارتار کاپیتان تیم راه آهن گفت: با توجه به وقفه ای که به دلیل بازی های تیم ملی بین دیدارهای لیگ برتر فوتبال پیش آمد فرصت مناسبی بود تا تیم راه آهن شهرری به تمرینات ویژه ای بپردازد. بر همین اساس هم اکنون تمامی بازیکنان در شرایط ایده آل به سر می برند.

کاپیتان راه آهن شهرری افزود: تیم ما از لحاظ روحی و روانی و از نظر آمادگی بدنی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار مناسبی به سر می برد و بازیکنان به هماهنگی مطلوبی رسیده اند که امیدواریم با توجه به تمامی شرایط بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

احمد تقوی بازیکن تیم راه آهن شهرری نیز گفت:‌ از آنجا که تیم پاس همیشه در خانه حریف نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و آخرین بازی خود در جام حذفی را با نتیجه خوبی پشت سر گذاشته است در شرایط خوبی به سر می برد. بازی مقابل این تیم بسیار سخت است.

وی افزود: تیم پاس همدان بیشتر اوقات در بازی ها حالت دفاعی دارد و از بازیکنان خوبی در خط دفاعی بهره می برد. عبور از این دفاع بسیار سخت است و کار ما را مشکل می کند. با تمام شرایط سختی که مقابل پاس پیش رو داریم در تعطیلات هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از هر لحاظ آماده گرفتن نتیجه خوب مقابل تیم پاس همدان هستیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
عیسی 1387/10/25 ساعت 19:27 http://isa.xeeus.com


سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
با احترام عیسی یزدان کریمی
I S A . X E E U S . C O M

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد