یاوری: «ابوجا» مقابل پاس همدان بازی‌ می‌کند

در آستانه‌ی دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن شهرری و پاس همدان، محمود یاوری گفت: ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن‌ اظهارکرد: در این دو هفته تعطیلی بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد. شرایط فعلی تیم خوب است و همه‌ی بازیکنان مصمم هستند که بازی‌های باقیمانده را با پیروزی و موفقیت به پایان ببرند.

وی افزود: روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی امید بازی کردیم که خوشبختانه کمک زیادی به ما کرد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با تاکید بر اینکه "در فوتبال امروز تیم‌ها کمتر به تساوی فکر می‌کنند" خاطر نشان کرد: در دیدار برابر پاس همدان برای پیروزی به میدان می رویم. فوتبال امروز این طور است که تیم‌ها به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کنند و تساوی ها رنگ خود را باخته است. تیم‌ها هم اکنون با سه امتیاز یک بازی، چندین پله بالا و پایین می‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ بازیکن محروم یا مصدومی برای د یدار با پاس نداریم. تنها بازیکن که نمی‌تواند ما را همراهی کند" میختاریان"است که مصدومیت شدیدی دارد.

یاوری گفت: در بازی قبل مقابل سایپا بازیکنان ما فرصتهای زیادی را از دست دادند و در نتیجه گل خوردیم. پس از دیدار صحبت‌های زیادی با آن‌ها کردم و آنها قول دادند که در مسابقه‌ی بعدی بیشتر دقت کنند.

وی ادامه داد: در بازی گذشته مشکلات زیادی برای بازی نکردن "آ‌بوجا" بوجود آمد که ما را اذیت کرد. خوشبختانه این هفته گفته‌اند که مشکل او حل شده و می‌تواند بازی کند. به حضور این بازیکن بسیار امیدوارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد