جواد شیرزاد : هر بازی برای ما حکم یک فینال حساس را دارد

کاپیتان دوم پاس همدان گفت : در مقابل راه آهن فقط خواهان سه امتیاز بازی هستیم . در شرایطی که همگی اعضای تیم هم قسم شده ایم تا پاس همدان به جایگاه مناسبش در جدول رده بندی برسانیم از این رو هر بازی برای ما حکم یک فینال حساس را دارد و ما باید پیروز این فینال باشیم تا به هدف خود برسیم .  

جواد شیرزاد که در دیدار یک شانزدهم جام حذفی تیم خود برابر شهرداری یاسوج با به ثمر رساندن یک گل و دادن دو پاس گل عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد ، در خصوص این دیدار گفت : با توجه به شرایط نا مناسبی که زمین یاسوج داشت ، ما نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما همین که توانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم ، نمایانگر این مسئله است که ما عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم .

وی افزود : البته شهرداری یاسوج نیز با بازیکنان جوان و با انگیزه ای که داشت ، در برابر یک تیم لیگ برتری بخوبی ظاهر شد اما ما از تجربه خود استفاده کردیم و به یاری خدا توانستیم به مرحله بعد این رقابت ها صعود کنیم . 

شیرزاد پاس همدان را یکی مدعیان جام حذفی دانست و اضافه کرد : اگر به همین روند رو به رشد خود ادامه دهیم و در بازیها از موقعیت های خود به بهترین نحو استفاده کنیم ، قطعا ً ما یکی از مدعیان جام حذفی خواهیم بود .  

دفاع چپ با تکنیک پاسی ها در خصوص ضربات ایستگاهی حساب شده اش که در اکثر موارد تبدیل به گل می شود عنوان کرد : من معمولا ً در تمرینات تیم 30 الی 40 دقیقه روی این ضربات با گلر های خودی تمرین می کنم و خوشحالم که این تمرینات پاسخ مثبتی برای تیمم داشته است .  

وی در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر راه آهن که در خانه حریف برگزار می شود گفت : راه آهن حریف سرسختی است و نیاز به امتیاز ما حساسیت این بازی را بیشتر می کند . در ادامه بازیهای لیگ برتر هر بازی برای تیم ما که قصد دارد خود را به رده های بالای جدول برساند ، حکم فینال را دارد و ما باید تلاش کنیم که تحت هیچ شرایطی امتیاز از دست ندهیم تا به هدف خود برسیم . بنا براین در برابر راه آهن فقط باید به فکر کسب سه امتیاز باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد