بگوویچ : جام حذفی را با قدرت ادامه می دهیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: جام حذفی فوتبال کشور را با تمام قدرت ادامه می دهیم.

وینگو بگوویچ افزود: تیم پاس برنامه ریزی مناسبی برای حضور قدرتمند در این رقابت ها تدوین کرده و چشم به قهرمانی دوخته است.

وی تصریح کرد: البته نحوه برد و باخت در جام حذفی هیچگاه قابل پیش بینی نیست و چه بسا تیم های نه چندان مدعی و قدرتمند عامل حذف تیم های بزرگ می شوند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: شکست شهرداری یاسوج در جام حذفی فوتبال کشور روحیه بازیکنان را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر مضاعف کرد.

بگوویچ بیان داشت: در شرایط فعلی خروج از انتهای جدول لیگ برتر و رسیدن به جایگاه مناسب برای تیم پاس از اهمیت نخست برخوردار است و باید روند صعودی را تدوام ببخشیم.

وی در خصوص بازی این هفته پاس مقابل راه آهن شهر ری گفت: راه آهن با "یاوری"، تیم بسیار خوبی را امسال تشکیل داده اما تیم پاس برای کسب سه امتیاز نیاز مبرم به پیروزی مقابل این حریف دارد.

بگوویچ بیان داشت: نقاط ضعف و قوت تیم راه آهن به خوبی مورد بررسی کادر فنی قرار گرفته و به طور حتم می توانیم دست پر به همدان بازگردیم.

سرمربی کروات پاس همدان اظهار داشت: بازیکنان پاس با کسب دو پیروزی ارزشمند اخیر در دو جام حذفی و لیگ برتر به ثبات و انگیزه لازم دست یافته اند و باید این شرایط را حفظ شود.

وی یادآور شد: پاس باداشتن کادر فنی خوب و بازیکنان با انگیزه می تواند صلابت گذشته را باردیگر به دست آورد و ما برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد