اولیایی خواستار ارائه گزارش درآمدهای سازمان لیگ شد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در نشست روز چهارشنبه سازمان لیگ بحث درآمدها و همچنین برنامه‌ریزی مسابقات در این سازمان را پیگیری می‌کنم. 

پیش از برگزاری مجمع سازمان لیگ برتر فوتبال، کاظم اولیایی اظهار کرد: در نشست چهارشنبه‌ (فردا) سازمان لیگ برتر یکی از مطالبی که باید درباره‌ی آن بحث شود، بحث‌ درآمدهای سازمان لیگ است، چرا که سازمان لیگ در قراردادی با یکی از بخش‌های وابسته به سازمان تربیت بدنی قرارداد شش میلیارد تومانی منعقد کرده است که تاکنون طبق آن قرارداد باید چهار میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت شده باشد. به همین دلیل از مسوولان سازمان لیگ خواهیم خواست تا گزارشی از این درآمدها را ارایه کنند، ضمن آنکه تلاش می‌کنیم با تفاهم میان باشگاه‌ها و سازمان لیگ برتر فوتبال بخشی از این مبالغ میان باشگاه‌ها توزیع شود تا مقداری از نظر مالی به آنها کمک شود.

وی افزود: بحث دوم من نیز بحث برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال به خصوص بحث رقابت‌های جام حذفی است تا تیم‌ها دچار مشکلی که هم اکنون پاس همدان شده است، نشوند. سازمان لیگ باید با توجه به شرایط اقلیمی کشور و فصلی که در آن هستیم و همچنین دیدارهای فشرده‌ی تیم ملی و حضور چهار نماینده‌ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را به گونه‌ای طراحی کند که هیچ مشکل و تداخلی برای تیم‌ها به وجود نیاید.

اولیایی ادامه داد: تیم پاس همدان که برای جام حذفی به یاسوج رفته بود هنوز نتوانسته است به همدان بازگردد چرا که به دلیل بارش برف امکان پرواز هواپیما فراهم نشده است و تیم دو روز است که برای بازگشت به همدان معطل مانده است. به همین دلیل درخواست کتبی را برای لغو بازی پاس همدان با راه آهن در هفته بیست و دوم به سازمان لیگ ارایه کرده‌ایم البته پاسخ آن نیازمند طی مراحل اداری است و تصور می‌کنم ناظر فدراسیون نیز وضعیت تیم پاس را گزارش کرده و بازی ما به احتمال زیاد لغو می‌شود.

اولیایی درباره‌ی وضعیت کادرفنی تیم پاس نیز گفت: در هفته‌ی بیستم مسابقات زمانی که شرایط تیم را بررسی کردیم، متوجه شدیم امتیازات تیم با آن امتیازاتی که در برنامه‌مان وجود داشت، مطابقت ندارد. به همین دلیل جلسه‌ی کمیته‌ی فنی تشکیل شد و از سرمربی تیم توضیح خواستیم و در آن جلسه مقرر شد تا پنج بازی یعنی از هفته‌ی بیستم تا هفته‌ی بیست و پنجم به بگوویچ فرصت داده شود تا از مجموع پنج بازی 10 امتیاز بدست آورد. ما برای این پنج بازی قول حمایت کامل از کادرفنی را داده‌ایم که خوشبختانه در بازی مقابل برق شیراز سه امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: البته می‌دانیم که کار دشواری پیش‌رو داریم ولی به همان اندازه هم رسیدن به میانگین دو امتیاز از هر بازی برای ما قابل دسترس است. مشکل تیم پاس این است که چند بازیکن اصلی خود همچون امید خورج و چترآبگون را به دلیل مصدومیت از دست داده است و کادر فنی تلاش می‌کند تا با سایر بازیکنان جای خالی این نفرات را پر کند. ضمن آنکه ما در این فصل میانگین سنی تیم را بسیار پایین آورده‌ایم و از نیروهای بومی همدان نیز استفاده کرده‌ایم. البته در کنار این جوانگرایی تصور آسیب دیدن بازیکنان اصلی خود را نکرده بودیم و این موضوع کمی در کار ما تاثیر گذاشت.

وی افزود: با این حال در برنامه‌ی سه ساله‌ای که مد نظر باشگاه پاس همدان بود، در نظر داریم تا طی این سه سال علاوه بر حفظ تیم پاس در لیگ برتر، برنامه‌های توسعه‌ی فوتبال در استان همدان را اجرا کنیم و در واقع علاوه بر رقابت تیم پاس در لیگ برتر فعالیت گسترده‌ای را همزمان در استان همدان آغاز کرده‌ایم تا در نهایت به یک باشگاه کاملا حرفه‌ای دست پیدا کنیم و بی‌تردید در پایان این برنامه‌ی سه ساله تیم پاس همدان یکی از مدعیان فوتبال ایران خواهد بود.

مدیرعامل پاس ادامه داد: با این حال در این فصل نیز ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا در جام حذفی و حتی در لیگ برتر بتوانیم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

اولیایی در پایان با اشاره به درخواست تیم ملی ازبکستان برای در اختیار داشتن "شهباز ارکینوف" بازیکن ازبکستانی تیم پاس همدان گفت: آنها خواستار حضور طولانی مدت این بازیکن در اردوی تیم ملی بودند که ما اعلام کردیم طبق قوانین فیفا می‌توانیم این بازیکن را 48 ساعت قبل از مسابقات رسمی در اختیار تیم ملی ازبکستان قرار دهیم. البته با توجه به روابط خوبی که میان باشگاه‌های ازبکستانی و باشگاه پاس همدان وجود دارد، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ایجاد یک تعامل خوب با تیم ملی ازبکستان شرایطی را فراهم کنیم که هم تیم ازبکستان و هم پاس همدان بتوانند به بهترین نحو از این بازیکن استفاده کنند و هیچ کدام متضرر نشوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ملکی 1387/10/24 ساعت 22:56

بهتر است جناب اولیائی راجع به نحوه درآمدزائی و هزینه باشگاه پاس به هواداران گزارش دهند ؟!؟!؟

نظرتون کاملاً محترمه !

[ بدون نام ] 1387/10/25 ساعت 15:13

اینجا هر کی از اولیایی انتقاد کنه نظرش محترمه ولی هر کی حرف حق بزنه مریضه !

قرار شد شما یا نیای تو سایت ، یا اگر هم اومدی دیگه کامنت نذاری !
مخصوصاً از این کامنت های ساز مخالفیت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد