پورحیدری : برای جبران همه باید تلاش کنند

مدیر فنی و سرپرست پاس همدان  گفت : تعطیلی بازیهای لیگ صدمه زیادی به تیم ما می زند . وینگو مربی خوب و با تجربه ای است و خدمت زیادی به فوتبال ایران کرده است و کارنامه خوبی در بین مربیان خارجی که تا کنون در لیگ حاضر بوده اند دارد با این وجود نمی توان تنها او را درعدم نتیجه گیری های تیم مقصر دانست و در رابطه با این موضوع همه اعضای تیم مقصرند و همه باید برای جبران تلاش کنند .

منصور پورحیدری در خصوص وضعیت تیم خود گفت : بدلیل عدم کسب نتایج مناسب ، تیم ما از لحاظ روحی دچار افت شدیدی شده بود تا این که در دو هفته اخیر اولیایی و استاندار محبوب همدان با حضور منظم در تمرینات و صحبت با بازیکنان روحیه تضعیف شده آنان را تا حدودی بهبود بخشیدند و ما توانستیم با تلاش زیاد کادر فنی و دوندگی بازیکنان یک برد ارزشمند مقابل برق شیراز بدست آوریم و تا حدودی از بحران روحی خلاص شویم .

وی علت کسب نتایج نامناسب تیم خود را جوانی این تیم دانست و اضافه کرد : تیم ما جزء جوان ترین تیم های لیگ است . بازیکنان جوان ما با وجود تجربه کمی که داشتند در بازیها عملکرد خوبی به نمایش می گذاشتند اما در کسب نتیجه بد شانس بودند. البته در این امرعوامل دیگری نیز دخیل بودند .

همچنین طی جلساتی که  با حضور اعضای کادر فنی داشتیم همگی به این نتیجه رسیدیم که علت عدم کسب امتیاز تیم ما فقط سرمربی نیست و در این خصوص همگی تیم از جمله بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی نیز مقصر بوده اند بنابراین همه باید تلاش کنند تا تیم را از بحران خارج کنیم . 

وی ادامه داد : وینگو و دستیارانش از لحاظ فنی مورد تأیید همه هستند و از بابت او من شخصا ً هیچ نگرانی ندارم و مطمئنم که بگوویچ بزودی پاس همدان را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند .

سرپرست و مدیر فنی پاس همدان در خصوص تعطیلات بازیهای لیگ برتر گفت : این تعطیلی ها به تیم های لیگ برتری و بخصوص به تیم ما صدمه زیادی می زند . این تعطیلی ها علاوه بر این که باعث فشردگی بازی ها در آینده خواهد شد ، باعث می شود تیم ها از جریان مسابقات دور شوند و پس از تعطیلی ها بازیهای مورد انتظار را ارائه ندهند .

وی در خصوص دیدار جام حذفی تیم خود برابر شهرداری یاسوج گفت : ما برای این دیدار تیم اصلی خود را به میدان می فرستیم و با ارائه یک بازی منطقی ، به یاری خدا و تلاش بازیکنان اولین رقابت جام حذفی خود را با پیروزی پشت سر می گذاریم .

البته در خصوص برگزاری این بازی نگرانیم. با توجه به شرایط آب و هوایی یاسوج احتمال کنسل پروازی و شاید کنسلی دوباره بازی وجود دارد .

امیدوارم مسئولین برگزاری مسابقات از این پس در این رابطه حرفه ای تر عمل کنند و به فکر هزینه هایی که باشگاهها برای انجام دادن هر بازی خارج از خانه می کنند ، باشند .

پورحیدری در خاتمه عنوان کرد : نیروی جوان تیم ما توانایی های زیادی دارند و از بابت فنی نیز ما کادر با تجربه ای داریم که به این نیروی جوان بها داده اند من مطمئنم با برقراری آرامش و تغذیه روحی ، تیم پاس همدان در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول رده بندی خواهد داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد