در پاس هم باید مانند پرسپولیس و استقلال عمل شود

بارها گفته ایم که وقتی یک مجموعه خوب عمل نمی کند ، اولین و آخرین فردی که می بایست پاسخگو باشد و مقصر اصلی قلمداد می شود ، مدیریت آن مجموعه است . 

باشگاه های فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیستند و وقتی تیمی خوب نتیجه نمی گیرد نوک پیکانها به سمت مدیرعامل باشگاه نشانه می روند . 

در فوتبال ایران و در باشگاه های بزرگ و پر طرفداری چون پرسپولیس ، سپاهان و استقلال ، همواره مدیریت باشگاه و عملکرد وی زیر ذره بین قرار دارد و اگر مدیران باشگاه ها نتواند مدیریت خوب و کاملی را در تمامی بخشهای باشگاه به اجرا در آورند ، خیلی زود از سوی رسانه ها و هیئت مدیره توانائی که ناظر بر کار خود می بینند تحت فشار قرار می گیرند .

اما در تیمی مثل پاس همدان که معلوم نیست هیئت مدیره دارد یا خیر ؛ وقتی تیم نتیجه نمی گیرد ، کسی نیست که مدیرعامل را بازخواست کند و از او در مورد نتایج ضعیف تیم توضیح بخواهد ! 

اینگونه است که وضعیت پاس به شکل فعلی در می آید ! 

وقتی که در تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و استقلال روند حرکتی تیم نگران کننده است هیئت مدیره و رسانه خیلی زود شرایط را بر مدیرعامل سخت کرده و وی را وادار به اصلاح سریع شرایط موجود می نمایند که در صورت عدم توانائی مدیرعامل در بهبود وضعیت بحرانی او را وادار به کنارگیری از سمت خود می نمایند . 

مانند اتفاقی که برای فتح ا.. زاده در ابتدای فصل در استقلال و مصطفوی در نیمه های فصل در پرسپولیس افتاد و دو مدیری که با داشتن سوابق مدیریتی طولانی ضعیف عمل کرده بودند جای خود را به واعظ آشتیانی و انصاری فر دادند .  

حال در مورد پاس همدان ؛ نه رسانه های استانی جرات دخالت و بیان ایرادات وارد بر کار مدیرعامل را دارند و نه هیئت مدیره ای وجود دارد که دست روی کم کاری ها و ناکارآمدی های مدیر عامل بگذارد ! 

با این اوصاف چه انتظاری از این تیم می رود ؟ 

آینده این تیم با این سیستم چه خواهد شد ؟ 

تا کی می تواند یکه تازی های کاظم خان ادامه داشته باشد ؟ 

مگر تیم به دسته سه سقوط کند تا شاید کسی پیدا شود و به حال مدیریت آشفته این تیم فکری بنماید .  

طرفداران دو آتیشه حاج کاظم توجه داشته باشند که به یک برد خفیف و توأم با شانس نمی شود دل خوش کرد و باور داشت که روند ناکامی ها به پایان رسیده است .

بهترین و تنها راه ممکن برای بهبود شرایط موجود و نجات پاس از شرایط بحرانی فعلی به طور قطع تعویض مدیر عامل این تیم است !

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر 1387/10/18 ساعت 00:50 http://50gb.dom.ir

با سلام به سما دوست عزیز
اینجانب امیر بانی با گروهی متشکلل از 84 نفر برای کسب در آمد اینترنتی تلاش میکنیم
بدین شکل که من امروز روی بنر شما کلیک میکنم
بعد یک پیام خصوصی برای شما ارسال میکنم با این عنوان
××××××××××××
امروز من یک کلیک کردم
×××××××××××××
بعد شما با چک کردن آی پی من در لیست کلیکها برای من یک کلیک می کنید
بعد از چند روز در صورت انجام درست کار بنده یک عضو جدید را به شما معرفی میکنم تا جایی که من امروز ‘ روزی 83 کلیک دریافت میکنم
معادل 1660 تومان
××××××××××××
توجه برای افزایش در آمد من جدیدا از تمام تبلیغات یک نوع را در سایتم قرار داده ام و آنها را با (×××××××××××××) از هم جدا کرده ام اگر مایل به کار هستید من امروز روی بنر شما یک کلیک کرئها و کار را من شروع کردم
شما هم ای کار را بر روی 5 نوع بنر من در انتهای سایت انجام دهید و برای من پیام به صورت خصوصی بگذارید
با تشکر
ip =217.218.243.65

اگه تا قبل از این شک داشتم که از باخت پاس خوشحال میشی یا نه اما حالا مطمئن شدم. مشکل تو اولیاییه. اما چطور پارسال از این حرفا نمیتونستی بزنی ! بدبختی فوتبال ایران از عدم ثبات مدیریته. بدبختی فوتبال ایران از اینه که اعضای هیئت مدیره مثل هدایتی و فرخزادی و نفریه تو مسائل فنی دخالت می کنن. به خاطر اینه که هر روز مصاحبه می کنن. من نمیدونم تو چطور کارشناسی هستی که نمیدونی موفقیت وقتی حاصل میشه که ثبات مدیریت داشته باشی. مثل سپاهان که الان 6 ساله با ساکت داره کار می کنه. آیا کسی اصلا هیئت مدیره سپاهان رو میشناسه ؟؟؟ سپاهان هم یه مدت افت کرد. خیلی طبیعیه که تو فوتبال یه تیم افت کنه. اگه میگفتی که باید بگوویچ بره بهت شک نمی کردم اما اینکه مشکل تیم رو اولیایی میدونی نشون میده چه آدمی هستی. من میدونم چرا با اولیایی مشکل داری. به خاطر اینکه به امثال شما رو نمیده وگرنه 2 روزه این تیم رو نابود می کردین. اگه اولیایی نباشه امثال تو و بهگندم این تیم رو بیچاره می کنن.بهتون باج نمیده بهتون پست نمیده و حالا نتایج پاس رو کردین بهانه. و از باخت های پاس باز هم خوشحال میشین. اما به کوری چشم شما تیم تو لیگ برتر میمونه و تا 2 سال دیگه هم با همین اولیایی قهرمان ایران میشیم. اون وقته که تمام ایران برای پاس و اولیایی دست میزنن. اون روز دور نیست ثقفی ! پس بیشتر از این خودتو از چشم مردم ننداز !

اولاٌ اینکه اولیائی مدیر نیست !
کسی که نتونه روابط اجتماعی خوبی برقرار کنه که مدیر نیست ، مثل مصطفوی که خیلی زود کنار رفت !
من با ثبات مدیریت ها موافقم ، ولی ثبات مدیران نه اولیائی صفتان !
در وجود اولیائی چیزی از مدیریت اصولی نمی توان دید و فقط استبداد ، فرصت طلبی ، بی ادبی و منفعت شخصی در روش کار ایشان دیده می شود .
دوماً شما هم معلومه که یکی از جیره خور های آقا هستید ، نوش جان موفق باشید !
سومًا من نیازی به پست و مقامی که کسی مثل اولیائی بخواد بهم بده ندارم ! اگر هم قرار باشه من جایگاهی در پاس داشته باشم همانا پست مدیر عاملی است !
چهارماً درست حدس زدی ، من به خاطر چیزائی که بالا گقتم مخالف سرسخت اولیائی هستم ولی در مورد پاس اشتباه می کنی !
من عاشق پاس هستم ، ولی پاسی که اولیائی نداشته باشه !
پنجماً بهتره که از زبان خودت حرف بزنی و نظر خودت رو به مردم تعمیم ندی !
من توی اجتماع هستم و میدونم که نظر مردم در مورد نوشته هام چیه !

[ بدون نام ] 1387/10/20 ساعت 17:53

اولیایی همونه که با پورحیدری استقلال رو قهرمان آسیا کرد. اولیایی اگه گرگ نباشه امثال شما پاس رو نابود می کنین. خیلی جالبه که بگی پاس 2-4-4 بازی کرد چون مدیرش دوست داره پرسپولیس رو ببره. از کی تا حالا مسائل فنی به مدیریتی مربوط میشن؟ نگفتی چرا پاس پارسال نتیجه گرفت؟ نکنه فکر کردی بگوویچ تیم رو درست کرد؟ نه خیر اگه مدیری مثل اولیایی بالای سر این تیم نباشه باید فاتحش رو می خوندیم. بعدشم مثلا اولیایی بره کی بیاد؟؟ تو میخای بیای یا محمود یونسی؟ این حرفای تو میتونه 4 تا ساده داهاتی رو خام کنه ولی من خودم تو این فوتبال بزرگ شدم. میدونم امثال تو دنبال چی هستین. آره عاشق پاس هستی ولی تا وقتی اولیایی باشه عاشق باخت پاس هستی. شماها برای اینکه به پست برسین حاضرین پاس بره دسته 1.شماها دیگه کی هستین؟ واقعا که ! حالم از این فوتبال کثیف به هم میخوره.
بعدشم من تا حالا یک بار هم با اولیایی حرف نزدم

پاس فصل پیش نتیجه گرفت ، چون همه می خواستند نتیجه بگیرد !
ولی مدیریت غلط کسی که خودش رو مالک تمام و کمال پاس می دونست و پاس رو ملک شخصی خودش کرده بود ، باعث شد که همه دور و بر و پشت او رو خالی کنند !
که حالا می بینی تیم این طور نتیجه می گیره !
اولیائی با این اخلاقی که داره در حد مدیریت تیم زمین خاکی روستا های اطراف همدان هم نیست !
دوباره تاکید می کنم که من نیازی به پست در باشگاه پاس ندارم !
اولیائی سیستمی در پاس پیاده کردم که هیچ کس نمی تونه بعد از او تیم رو جمع کنه !
این هم از سیاست های تمیز فوتبال از نوع مدیریت مورد علاقه شماست !
کسی که محمود یونسی رو میشناسه بعیده که با اولیائی آشنائی نداشته باشه !
در غیر این صورت اگر زیاد تو گود فوتبال همدان نیستی از این مسائل پشت پرده خبر نداری !
پس نمی تونی اظهار نظر کنی !

مجیدی 1387/10/20 ساعت 18:32

به نظر من که آقای ثقفی درست میگه
من خودم در فصل قبل همیشه سر تمرینای پاس حاضر می شدم ولی اولیائی به جای اینکه ممنون ما باشه ، به من و دوستم توهین کرد !
از اون موقع تصمیم گرفتم که نه سر تمرین بیام و نه موقع مسابقه ها بیام استادیوم .

[ بدون نام ] 1387/10/22 ساعت 12:07

نیازی به بحث نمی بینم چون سابقه و کارنامه مدیریت اولیایی مشخصه. در ضمن به این میگن حمایت و عاشق پاس بودن نه ای کاری که شما می کنی. یادت نره همین پاس باعث شده که تو حالا ادعای کارشناسی کنی وگرنه تا پارسال کی تورو میشناخت !؟!؟ خیلی ها میان سر تمرینا و یونسی رو هم می شناسن ولی مگه همه با اولیایی حرف میزنن؟ تو فقط دنبال هر بهانه ای هستی تا از اولیایی ایراد بگیری. اونم ایرادای بنی اسرائیلی

http://www.hamedanpayam.ir/archives/13153.php

ببینید من لزومی نمی بینم با کسی که جرات نداره خودشو معرفی کنه و اجیر شده دیکران است ، بحث کنم !

[ بدون نام ] 1387/10/22 ساعت 17:22

من یه شهروند عادی هستم. مطمئن باش. فکر نمی کنم اینقدر آدم مهمی باشه که نیازی باشه برات آدم اجیر کنن

یک شهروند معمولی باید خیلی بیکار باشه که روزی حداقل یکبار بیاد و بی کار و بی آر کامنت بذاره !
من از مراجعه شما ناراحت نمیشم ، ففط کامنت های آزار دهنده و بی ربط نذار !

[ بدون نام ] 1387/10/22 ساعت 22:27

یعنی هر کی بیاد نت بیکاره؟؟؟ یعنی خودت که روزی چند بار میای نت بیکاری؟
خب وقتی شما یه سری انتقاد بی ربط می کنی من چیزی نگم؟ مثل اینکه بگیم وینگو همیشه 1-3-2-4 بازی می کنه اما این بازی به خاطر علاقه مدیران به شکست دادن پرسپولیس تغییر سیستم داده. مدیریت چه ربطی به سیستم بازی داره آخه؟

گل گفت گر دستگهی داشتمی
بگریختمی اگر رهی داشتمی
در بیگنهی چنین مرا می سوزند
ای وای بمن گر گنهی داشتمی
.
.
اگه از این به بعد کامنت هات رو تائید نکردم ناراحت نشو !
چون وقت نمی کنم جوابت رو بدم !
اگه هم نخوام جوابت رو بدم و کامنتت رو تائید کنم ، با حرفهای حساب نشده و از روی احساسات تحریک شده جنابعالی اذهان دیگران خراب میشه !

[ بدون نام ] 1387/10/23 ساعت 09:38

اتفاقا این تو هستی که داری اذهان دیگران رو خراب می کنی! تو هوز نمی تونی جواب سوال منو بدی بعد ادعات ... خرو پاره می کنه

جواب ابلهان خاموشیست !
من به آدم مریضی مثل تو جوابی ندارم بدم !
برو بیمارستان فرشچیان !
بی ادب !
بی شخصیت !
یبار دیکه کامنت بی ادبی بذاری از طریق IP ات که روی نظراتت می افته پیگیری می کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد