پورحیدری: خوشحالم که اولیتیماتوم اولیایی جواب داد

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: خوشحالم که اولتیماتوم اولیایی به کادر فنی جواب داد. 

منصور پورحیدری اظهار داشت: در این بازی علیرغم نتیجه بازی که 3 امتیاز خوب برای ما داشت اما نتوانستیم آنچنان که انتظار داشتیم از موقعیت های خود برای زدن گلهای بیشتر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: از تمام بازیکنان تیمم برای گرفتن این پیروزی تشکر می کنم و مطمئنم که در بازیهای بعد بهتر از این خواهیم شد.

مدیر فنی تیم فوتبال پاس با اشاره به شایعات حضور مربی بلژیکی در تیم پاس افزود: اصلا قرار نیست که هیچ شخصی به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شود.
وی تصریح کرد: بگوویچ تا پایان فصل با پاس قرار داد دارد و من هم به عنوان مدیر فنی این تیم با اعتقادی که به دانش و کار وی دارم تا پایان فصل از وی حمایت می کنم.
پورحیدری تاکید کرد: پاس توانایی و پتانسیل بالایی برای رسیدن به جایگاه های بالای جدول دارد و به آینده این تیم امیدوار هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد