بگوویچ: این سه امتیاز خیلی مهم بود

وینگو بگوویچ گفت: از مدیریت باشگاه پاس به دلیل حمایت کافی‌اش تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل برق شیراز گفت: وقتی تیم تحت فشارهایی بازی می‌کند و از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد، بازی برایش مشکل می‌شود. با این حال بازیکنان پاس شوق این را داشتند که بازی را ببرند و تحت فشار اشتباهات زیادی کردند. اما پس از گلی که به ثمر رساندیم، فشار روی بازیکنان پاس کمتر شد و موقعیت‌های زیادی به وجود آمد.

بگوویچ ادامه داد: فکر می‌کنم شایسته‌ی پیروزی بودیم اما برق نیز بسیار خوب دفاع کرد و خیلی مشکل بود که به خط دفاع این تیم نفوذ کنیم. اما فکر می‌کنم این سه امتیاز خیلی مهم بود.

وی درمورد اعتراض برخی تماشاگران در دقایقی از بازی گفت: آنها حق دارند، دوست دارند که همیشه پیروز شوند اما من همان مربی هستم که پارسال هم این جا بودم. بازیکنان ما پس از پیروزی مقابل سایپا در کرج و راه‌آهن در همدان وضعیت خوبی پیدا کرده بودند. اما برخی بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند واین طراوت را از تیم ما گرفت. ما در مقابل سپاهان خوب بازی کردیم، اما دقیقه آخر همه چیز تغییر کرد. همین طور مقابل پرسپولیس تا دقیقه 60 بازی قابل قبولی داشتیم.

وی ادامه داد: ما تیمی داشتیم که سال پیش با تجربه‌تر بود. اما امسال بازیکنان جوانی داریم و آن‌هایی که تازه به تیم پیوستند هنوز به تیم ما عادت نکرده‌اند. در هر باشگاهی چنین مشکلاتی وجود دارد. اما فکر می‌کنم در بین بچه‌ها دوستی و هماهنگی برقرار است و لازم است جو بهتری برقرار شود.

بگوویچ تصریح کرد: وقتی نتیجه خوب می‌گیری، همه راضی هستند و این جو بهتری را ایجاد می‌کند که همه از تماشاگران گرفته تا مربیان و بازیکنان از شرایط تیم راضی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما سه جلسه با کادر فنی و مدیریت داشتیم و از آنها تشکر می‌کنم که حمایت کافی را از من داشتند. این طبیعی است که اولیایی تحت فشار باشد. حتی مدیران استان هم از این فشار دور نبودند.

بگوویچ ادامه داد: با این حال با کاری که پاس در دو سال اخیر انجام داده، به شما قول می‌دهم که باشگاهی را پیدا نکنید که این کارها را انجام داده باشد.

وی افزود: ما بیست بازیکن را از دست دادیم و حال شما ببینید که پرسپولیس وقتی در یک بازی علی کریمی را ندارد، شکست می‌خورد، اگر استقلال و پرسپولیس 15 بازیکن فیکس خود را از دست بدهند به کجا خواهند رسید؟!  

بگوویچ تصریح کرد: بازیکنانی که سال گذشته این جا بودند، دوست داشتند به تهران و اصفهان بروند. سخت است بازیکنی را به همدان بیاوری تا اینجا بازی کند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: شما سال گذشته همکاری خوبی با باشگاه داشتید و به همین خاطر بیش از 6 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

این مربی کروات تصریح کرد: بازیکنی مانند وحید علی آبادی که اکنون برای تیم ما بازی می‌کند به گفته‌ی خودش سال پیش ما را از تلویزیون تماشا می‌کرد و می‌خواست از "اختیاروویچ" امضا بگیرد. اما اکنون این بازیکن 17 ساله را بازی می دهم و در چند بازی به صورت فیکس به میدان رفته است.

وی در پایان گفت: محمد غلامی معمولا در نیمه دوم بهتر بازی می‌کند و به همین خاطر او را در نیمه دوم به بازی فرستادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد